تاریخ انتشار : جمعه 18 دسامبر 2015 - 9:11
کد خبر : 4918

حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در مراسم ختم مرحوم ملک حسینی

حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در مراسم ختم مرحوم ملک حسینی

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان به همراه جمعی از کارکنان در مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم شمس الدین ملک حسینی شرکت نمودند و ضمن تسلیت به بیت مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی با خانواده ایشان ابراز همدردی کردند.

d-4

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان به همراه جمعی از کارکنان و معاونین اداره کل در مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم شمس الدین ملک حسینی برادر آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده مجلس خبرگان در  استان که روز پنج شنبه در مصلی شهر یاسوج برگزار شد شرکت نمودند و ضمن تسلیت به بیت مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی با خانواده ایشان ابراز همدردی کردند.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم از همدردی و حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان اجرایی استان و استان های فارس و خوزستان در مراسم هفتمین روز درگذشت برادر خود تقدیر کرد.

سید شمس الدین ملک حسینی برادر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری ظهر پنجشنبه ۱۹ آذر ۹۴ در شیراز و بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی