تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 دسامبر 2015 - 12:21
کد خبر : 4885

برگزاری کنگره شهدا فرصت معنوی خوبی برای استان است

برگزاری کنگره شهدا فرصت معنوی خوبی برای استان است

نسیم دنا:فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: برگزاری کنگره شهدای فرصت معنوی خوبی برای استان است.سردار یدالله بوعلی در شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی کنگره شهدای استان افزود: همه دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی هماهنگی، تعامل و همکاری بیش از پیش را برای برگزاری این کنگره داشته باشند. وی اظهارکرد: هر ۱۵ سال یکبار

20302

نسیم دنا:فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: برگزاری کنگره شهدای فرصت معنوی خوبی برای استان است.سردار یدالله بوعلی در شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی کنگره شهدای استان افزود: همه دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی هماهنگی، تعامل و همکاری بیش از پیش را برای برگزاری این کنگره داشته باشند.

وی اظهارکرد: هر ۱۵ سال یکبار نوبت برپایی کنگره شهدای هر یک از استان های کشور است و اکنون پس از سال ها انتظار این مهم و فرصت مناسب در استان فراهم شده که باید با همکاری، همدلی و تعامل بیش از پیش از سوی همه مسئولان و مقامات اجرایی و دست اندرکاران کنگره ای در خور شان و نام استان برگزار شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام سازمان بسیج کشور این کنگره بزرگ قرار است پس از دیدار متولیان و اعضای شورای سیاست گذاری با مقام معظم رهبری در مهرماه یا آبان سال آینده برگزار شود.

سردار بوعلی با بیان اینکه مقدمات و تمهیدات لازم در این راستا نیز اندیشیده شده است، تصریح کرد: این حرکتی است که دنباله آن باید سالیان سال ادامه داشته باشد و اثرگذاری برای سال‌های آینده داشته باشد.وی اضافه کرد: مهم‌ترین اصل برای برگزاری باشکوه این کنگره، تعامل و همکاری همه ادارات و دستگاه‌ها در استان است.

استان کهگیلویه وبویراحمد در هشت سال دفاع مقدس ۱۸۴۴شهید، حدود ۱۳ هزار جانباز و ۳۱۷ آزاده تقدیم این نظام و انقلاب کرده است. این استان همچنین رتبه نخست اعزام به جبهه های نبرد در هشت سال دفاع مقدس را به نسبت جمعیت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی