تاریخ انتشار : دوشنبه 14 دسامبر 2015 - 17:20
کد خبر : 4872

در مسئله مهم انتخابات نباید به مسائل طایفه ای و قبیله ای دامن بزنیم

در مسئله مهم انتخابات نباید به مسائل طایفه ای و قبیله ای دامن بزنیم

این کارشناس مسایل سیاسی گفت: در یک میدان وکارزار سیاسی مهم نیست برنده یا بازنده باشیم بلکه مهم این است مشارکت کنیم و در سرنوشت خویش سهیم باشیم و صفر نباشیم

sefsadatنسیم دنا : دکترمنوچهر سیف السادات  وکیل پایه یک دادگستری  وصاحب نظر در مسائل سیاسی در گفتگو ی اختصاصی با خبرنگار  نسیم دنا با تبریک حلول ماه ربیع الاول، انتخابات را مظهر مشارکت مردم در تصمیم گیریها دانست وگفت: در مسئله مهم انتخابات نباید به مسائل طایفه ای و قبیله ای دامن بزنیم و انتخابمان باید براساس معیارها و ارزشهای اسلامی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،سیف السادات با اشاره به اینکه در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو تدبیر و مدیرت رهبر معظم انقلاب از امنیت خوبی برخوردار است گفت: انسان اگر نیازهای مثل خوراک و پوشاک آن اندک تامین شود می تواند زندگی کند اما بدون امنیت نمی تواند زندگی کند .

وی اظهار امیدواری کرد در سایه این امنینت و وحدت و همدلی و ارتباط و تعامل و پیروی از رهبری این امنیت را حفظ کنیم وتداوم ببخشیم .

این کارشناس مسایل سیاسی افزود: در یک  میدان وکارزار سیاسی مهم نیست برنده یا بازنده باشیم بلکه  مهم این است مشارکت کنیم و در سرنوشت خویش سهیم باشیم و صفر نباشیم

سیف السادات نقش نخبگان وجریانهای سیاسی را در جامعه مهم ارزیابی کرد وخاطرنشان کرد: چنانچه گروههای سیاسی که نخبگان وعصاره ی فضایل اخلاق مملکت هستند بتوانند دور هم جمع شوند وبا تعامل و تدبر وضعیتی را بوجود آورند که کشور را به سرمنزل مقصود برسانند آنوقت آیندگان این نخبگان را می ستایند

وی وضعیت کنونی را یاداور شد وگفت: و قتی به تاریخ بر می گردیم آنچه ما در حال حاضر داریم حاصل تفکر واندیشه و اعمال خوب و بدگذشتگان ماست.

وی رسالت نخبگان را در ساختن آینده ای بهتر برای جامعه مهم ارزیابی کرد وگفت: اگر بعنوان افراد ونخبگان جامعه ما بتوانیم آینده ای بهتر از امروز بوجود بیاوریم آن وقت آیندگان بر ما درود می فرستند .

سیف السادات گفت: اصلاحات یعنی اینکه در وضعیت موجود تغییری بوجود آوریم وآن را بهتر اصلاح کنیم اگر شخصی دو روزش مثل هم باشد مغبون است بنابراین فردای ما باید  بهتر از امروز مان باشد.

وی اظهار داشت: تغییر وتحول برای ساختن فردایی بهتر وحرکت در مسیر پیشرفت کشور باید مورد توجه افراد نخبه وفعال جامعه قرار گیرد تا با کار گروهی درسایه مشارکت وهمدلی زمینه ساز توسعه وآبادانی در جامعه شوند.

دکتر سیف االسادات در پایان گفت: در یک رقابت سیاسی همه باید متخلق به اخلاق اسلامی وانسانی باشند زیرا حرکت ما براساس اخلاق است همانطور که الگوی ما پیامبر مکرم اسلام است که اسوه اخلاق بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی