تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 نوامبر 2015 - 5:13
کد خبر : 4740

رشد ۳۴ درصدی طلاق در کهگیلویه وبویراحمد / مسئولان چاره اندیشی کنند

رشد ۳۴ درصدی طلاق در کهگیلویه وبویراحمد / مسئولان چاره اندیشی کنند

سعید محوری از رشد ۳۴ درصدی طلاق در استان در نیمه اول سال جاری خبر داد وخواستاره چاره اندیشی مسئولان در این زمینه شد.

نسیم دنا : مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد از رشد ۳۴ درصدی طلاق در استان در نیمه اول سال جاری خبر داد وخواستاره چاره اندیشی مسئولان در این زمینه شد.
سعید محوری گفت: طبق گزارش استخراج شده از سامانه ثبت وقایق ازدواج وطلاق در شش ماهه اول سال ۹۴ تعداد ۷۷۵۵۶طلاق در دفاتر طلاق در کشور به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل یک درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در استان کهگیلویه وبویر احمد در نیمه اول سال ۹۴تعداد ۶۹۳ طلاق به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد داشته است.
مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیشترین طلاق های ثبت شده در نیمه اول سال ۹۴ در کشور مربوط به استان های تهران وخراسان رضوی به ترتیب با ۱۶۱۹۲و۸۳۶۱وکمترین متعلق به ایلام با ۳۵۱طلاق وسمنان با ۴۶۱طلاق می باشد.
محوری افزود: نسبت ازدواج های ثبت شده به طلاق در کشور تقریبا ۵به ۱ می باشد یا به بیان دیگر از هر ۵ ازدواج صورت گرفته یکی منجر به طلاق شده است.
مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد در شش ماهه اول سال ۹۴ به ازاء هر صد هزارنفر جمعیت ۹۸ طلاق در کشور ثبت شده است که در میان استان های کل کشور بیشترین طلاق های ثبت شده به ازاء هر صد هزار نفر جمعیت به ترتیب متعلق به استان های خراسان رضوی ،گیلان وکرمانشاه وکمترین طلاق های ثبت شده به ازاء صد هزار نفر جمعیت متعلق به سیستان وبلوچستان وبوشهر می باشد.
ثبت ۳۸۸۷واقعه ازدواج در شش ماهه اول سال ۹۴ در کهگیلویه وبویراحمد
مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: طبق گزارش استخراج شده از سامانه ثبت وقایع ازدواج و.طلاق در شش ماهه اول سال ۹۴تعداد ۳۵۹۷۷۸واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل ۴درصد کاهش داشته است.
سعید محوری افزود : بیشترین ازدواج های ثبت شده مربوط به استانهای تهران وخراسان رضوی به ترتیب با ۴۵۹۰۸و ۳۲۵۰۰ازدواج وکمترین متعلق به استانهای سمنان با ۲۵۶۸ ازدواج وایلام با ۳۱۹۱ ازدواج می باشد.
وی خاطرنشان کرد : در استان کهگیلویه وبویراحمد در شش ماهه سال ۹۴ تعداد ۳۸۸۷ ازدواج به ثبت رسیده که در این زمینه این استان در رتبه ۲۸کشور قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی