تاریخ انتشار : یکشنبه 15 نوامبر 2015 - 6:35
کد خبر : 4698

راه اندازی کتابخانه در کارگاههای هنرستان اقبال لاهوری

راه اندازی کتابخانه در کارگاههای هنرستان اقبال لاهوری

ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا مهندس محسن صالحی با تبریک هفته کتاب گفت: قریب ۵هزار جلد کتاب در کارگاههای رشته های مختلف این هنرستان جهت استفاده هنرآموزان وهنرجویان در اوقات فراغت تهیه شده است.

DSC_0007نسیم دنا : معاون فنی هنرستان اقبال لاهوری از راه اندازی کتابخانه در کارگاههای این هنرستان به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا مهندس محسن صالحی با تبریک هفته کتاب گفت: قریب ۵هزار جلد کتاب در کارگاههای رشته های مختلف این هنرستان جهت استفاده هنرآموزان وهنرجویان در اوقات فراغت تهیه شده است.

وی ترویج فرهنگ مطالعه در بین همکاران را از اهداف راه اندازی کتابخانه  در کارگاههای این هنرستان بیان کرد و گفت: علاوه بر کتابهای عمومی در هر کارگاه قریب ۳۰۰جلد کتاب تخصصی متناسب با رشته های برق ،ساختمان ،تاسیسات ، ساخت تولید،مکانیک خودرو و الکترونیک جهت استفاده همکاران تهیه شده است.

صالحی اهمیت مطالعه را در زندگی بشر بسیار اثر گذار توصیف کرد وگفت:جامعه وقتی فرزانگی و سعادت می ‏یابد که مطالعه، کار روزانه‏ اش باشد و از اندوخته ها وتجربیات دیگر انسانها برای ترقی وکمال استفاده نماید.

معاون فنی هنرستان اقبال لاهوری در ادامه خاطرنشان کرد: در این هنرستان ۳۰۰نفر هنرجو در ۷ رشته فنی وجود دارد که ۷۰ نفر هنر آموز کار آموزش آنها را بر عهده دارند.

 

 

 

تصاویری از کتابخانه کارگاه رشته  ساختمان ونقشه برداری

DSC_0030

 

DSC_0021

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی