تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اکتبر 2015 - 3:57
کد خبر : 4553

رشد ۱۰ درصدی ثبت شرکتها در نیمه اول سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد

رشد ۱۰ درصدی  ثبت شرکتها در نیمه اول سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد

سعید محوری درگفتگو با خبرنگاران گفت: تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۴ مجموعا۳۰۵ شرکت اعم از تجاری و تعاونی و ۳۲ موسسه درمراجع ثبت شرکتهای تابعه این اداره کل به ثبت رسیده است.

نسیم دنا : مدیرکل  ثبت اسناد  استان 6کهکیلویه و بویر احمد درگفتگو با خبرنگاران گفت: تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۴ مجموعا۳۰۵ شرکت اعم از تجاری و تعاونی و ۳۲ موسسه درمراجع ثبت شرکتهای تابعه این اداره کل به ثبت رسیده است.

سعید محوری افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۳ که تعداد ۲۷۶ شرکت و ۳۵ موسسه بوده است نشان از رشد ۱۰ درصدی ثبت شرکتها و کاهش ثبت موسسات میدهد که در این خصوص بیشترین آمار ثبت شرکتها مربوط به شرکتهای سهامی خاص می باشند که تمامی این شرکتها به صورت مکانیزه ثبت شده است.

وی در ادامه با اشاره به رشد ۲۴ درصدی اسناد تنظیم شده در دفاتر اسناد رسمی در استان گفت :تعداد اسناد تنظیم شده در دفتر اسناد رسمی در استان در نیمه اول سال ۹۴ به میزان ۸۲ هزار و ۳۹۲ سند میباشد که این آمار با توجه به تعداد اسناد تنظیم شده در مدت مشابه در سال ۹۳ از رشد قابل توجه ۲۴ درصدی برخوردار بوده است
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهکیلویه و بویر احمد همچنین میزان درآمد دفاتر اسناد رسمی را در شش ماهه اول سال ۹۴ در استان مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۵۵ میلیون و۸۹۰ هزارو ۴۸۷ ریال اعلام کرد که این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۳ که مبلغ ۹ میلیارد و ۹۹۶ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۲۸۷ ریال بوده است رشدی معادل ۶/۶۶ درصد داشته است .

محوری خاطرنشان کرد  :در شش ماهه اول سال ۹۴ تعداد ۲۱۰ مورد پرونده اجرائی در دوایر اجرای واحد های ثبتی تابعه این اداره کل مطرح و در جریان رسیدگی می باشد که این آمار با توجه به تعداد ۲۳۴ پرونده مطروحه در شش ماهه اول سال ۱۳۹۳ به نظر میرسد کاهش ۱۰ درصدی داشته است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی