تاریخ انتشار : شنبه 17 اکتبر 2015 - 12:57
کد خبر : 4546

فلسفه اصلی قیام تاریخی امام حسین (ع) ترویج فرایض دینی امر به معروف و نهی از منکر است.

فلسفه اصلی قیام تاریخی امام حسین (ع) ترویج فرایض دینی امر به معروف و نهی از منکر است.

سیدموسی خادمی با بیان اینکه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سایه کار فرهنگی نهادینه خواهد شد، گفت: معروف های ترک شده و منکرهای رایج شده شناسایی و با اولویت بندی در این راستا اقدام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سایه کار فرهنگی نهادینه خواهد شد، گفت: معروف های ترک شده و منکرهای رایج شده شناسایی و با اولویت بندی در این راستا اقدام شود.

12884  سید موسی خادمی در نشست شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از این اولویت بندی باید متولیان امر، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، نهادهای فرهنگی و رسانه های این استان برای ترویج معروف ها و رفع منکرها در جامعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: دبیرخانه ای به منظور انجام کار کارشناسی در زمینه این اولویت ها، بررسی و رفع ایرادها و مشکلات آنها و تصویب در نشست های شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد به زودی در استان تشکیل شود.
خادمی اظهار کرد: در این صورت می توان به نحو مطلوبتری برای ابلاغ و اجرای این اولویت ها در کهگیلویه و بویراحمد، تقسیم وظایف و ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه های مختلف اجرایی استان اقدام کرد.
وی عنوان کرد: این دبیرخانه از سوی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مورد حمایت همه جانبه مادی و معنوی قرار گیرد.
خادمی ابراز داشت: در نشست بعدی شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد پنج معروف ترک شده و پنج منکر رایج در این استان بررسی و راهکارهای لازم برای گسترش و رفع آنها ارایه شود.
وی افزود: تصویب قانون جدید حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی مجلس شورای اسلامی اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرایض مهم امر به معروف و نهی از منکر در کشور است و عاملی برای هماهنگی هر چه بیشتر بین متولیان امر خواهد بود.
خادمی گفت: از دلایل و فلسفه های اصلی قیام تاریخی امام حسین (ع) ترویج فرایض دینی امر به معروف و نهی از منکر است.
وی بیان کرد: اجرای این دو فریضه مهم دارای شرایط، پیچیدگی ها، دشواری ها و روش های خاص خود است اما با این وجود باید تمام قشرهای جامعه به طور جدی وارد میدان عمل شده و آنها را گسترش دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی