تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اکتبر 2015 - 14:40
کد خبر : 4520

روند افزایشی طلاق از سال ۸۵ تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد

روند افزایشی طلاق از سال ۸۵ تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد

محمدعلی تقوی در شورای هماهنگی ثبت احوال استان گفت: طی ۶ ماهه امسال ۴۰۱۵واقعه ازدواج در این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۷۷۷ واقعه بوده، افزایش ۶٫۳ درصدی دارد.

 نسیم دنا : مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد از افزایش۳۱٫۸ درصدی طلاق طی ۶ ماهه نخست امسال در این استان خبرداد.ثبت 1

محمدعلی تقوی در شورای هماهنگی ثبت احوال استان افزود: طی ۶ماهه امسال ۸۲۵۳ ولادت در این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۸۷۸ واقعه ولادت بوده ۳٫۲ درصد افزایش نشان می دهد. وی بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سالجاری ۱۲۳۹ واقعه فوت به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۲۶۹ واقعه بوده کاهش ۲٫۳ درصدی داشته است.

افزایش ۶٫۳درصدی ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی ۶ ماهه امسال ۴۰۱۵واقعه ازدواج در این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۷۷۷ واقعه بوده، افزایش ۶٫۳ درصدی دارد.

تقوی تصریح کرد: در این مدت ۷۰۰ واقعه طلاق در استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۵۳۱واقعه بوده افزایش ۳۱٫۸ درصدی داشته است.

هر شبانه روز ۲۲واقعه ازدواج ثبت شده است

وی با بیان اینکه در هر ماه بطور متوسط ۶۶۹ واقعه ازدواج در این استان به ثبت رسیده است، ادامه داد: همچنین بطور متوسط در هر شبانه روز ۲۲ واقع ازدواج در استان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیاری از طلاق های به ثبت رسیده در استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرستانهای استانهای همجوار همچون فارس و خوزستان هستند.

تقوی عنوان کرد: طی سال گذشته به ازای هر ۶ ازدواج در استان کهگیلویه و بویراحمد یک مورد طلاق داشتیم در حالی که متوسط کشوری به ازای هر ۴ ازدواج یک طلاق است.

روند افزایشی طلاق از سال ۸۵ تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد

وی عنوان کرد: از ۸۵ تا کنون طلاق در استان کهگیلویه و بویراحمد روند افزایشی داشته است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با کمبود اعتبار و نیروی انسانی مواجه است و هم اکنون ۵۰ درصد پستهای ثبت احوال استان بلاتصدی و خالی هستند.

تقوی اضافه کرد:۵۳۲ یاور ثبت بصورت افتخاری در ثبت وقایع حیاتی استان با ثبت احوال همکاری می کنند.

همچنین فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: ثبت به موقع وقایع حیاتی چهارگانه نقش مهمی در برنامه ریزی ها دارد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات نظارت و کنترل بیشتری بر ثبت وقایع حیاتی استان و صدور شناسنامه صورت گیرد که احیانا شائبه ای ایجاد نشود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی