تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اکتبر 2015 - 14:30
کد خبر : 4517

درختکاری ۸۰ هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج

درختکاری ۸۰ هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج

دکتر جاوید گفت: با این اقدام جاده کمربندی بسیار خوبی از پل بشار تا پل مختار برای شهر ایجاد خواهد شد که نقش مهمی در کاهش ترافیک شهری دارد.

18289 نسیم دنا : شهردار یاسوج گفت: ۸۰ هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج درختکاری می شود.

محمدعلی جاوید در بازدید از روند اجرایی پارک غدیر یاسوج افزود: درختکاری این اراضی در روز درختکاری با همکاری سایر دستگاهها انجام می شود. وی بیان کرد: اجرای فضای سبز در حاشیه این رودخانه از پل بشار یک تا پل مختار انجام خواهد شد.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: این ۸۰ هکتار از زمین‌هایی است که در حاشیه رودخانه بشار واقع شده و مورد تعرض افراد و اشخاص سودجو قرار گرفته بود.

جاوید هدف از این اقدام را رفع تصرف اراضی حاشیه رود بشار از دست سودجویان عنوان و تصریح کرد: ادامه جاده در حاشیه رودخانه تا پل مختار و ایجاد پارک در کنار جاده کمربندی از دیگر برنامه هاست.

وی ادامه داد: حدود یک ماه است که کار تسطیح و همچنین تملک زمین را انجام شده و امیدواریم که بتوانیم جاده بالا دست این پارک را به جاده‌ای که از وسط پارک غدیر عبور می‌کند، متصل کنیم.

شهردار یاسوج اضافه کرد: با این اقدام جاده کمربندی بسیار خوبی از پل بشار تا پل مختار برای شهر ایجاد خواهد شد که نقش مهمی در کاهش ترافیک شهری دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی