تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اکتبر 2015 - 20:24
کد خبر : 4493

بازدید رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان از ساختمان در حال احداث ثبت یاسوج

بازدید رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان از ساختمان در حال احداث ثبت یاسوج

محوری مدیرکل ثبت اسناد استان کهگیلویه وبویراحمد در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از حضور رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گزارشی از روند اجرای این پروژه ارائه کرد .

نسیم دنا : رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد از ساختمان در حال احداث ثبت اسناد یاسوج بازدید واز نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،در این بازدید که مدیرکل ثبت اسناد استان کهگیلویه وبویراحمد وکارشناسان فنی این اداره کل حضور داشتند دکتر نوروزی بعد ازبازدید از بخشهای مختلف این ساختمان ضمن تقدیر وتشکر از پیگیری مجدانه مدیرکل ثبت اسناد استان برای جذب اعتبارات این پروژه گفت: ثبت اسناد از دستگاهای درآمد زای کشور است که نقش وجایگاه بسیار مهمی در جامعه دارد .
وی در زمینه تامین بخش قابل توجهی از اعتبارات مورد نیاز ثبت اسناد بالاخص کاداستر،تعمیر وتجهیز قول مساعد داد.

۲۰۱۵۱۰۰۴_۱۲۳۸۳۲
مدیرکل ثبت اسناد استان کهگیلویه وبویراحمد در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از حضور رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گزارشی از روند اجرای این پروژه ارائه کرد .
سعید محوری گفت: در قالب طرح توسعه واحداث واحدهای ثبتی سازمان از اعتبارات ملی ابتدا متراژی معادل ۲۱۰۰متر مربع برای ساختمان ثبت یاسوج پیش بینی گردید که با پیگیری به عمل آمده از طرف استانداری کهگیلویه وبویراحمد موافقت نامه افزایش احداث بنا به متراژ۱۴۲۵ متر مربع صادر گردید که پس از برگزاری مناقصه وطی تشریفات قانونی در تاریخ ۵/۴/۹۳برنده مناقصه مشخص وعملیات اجرایی ساختمان با متراژ ۳۵۵۰متر مربع وبا مبلغ پیشنهادی ۸۱۸/۱۷۸/۵۶۱/۵۴ میلیارد ریال در تاریخ ۱۵/۴/۹۳ شروع شد .
وی اعتبار اولیه ابلاغی از سوی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور از محل منابع ملی را معادل ۰۰۰/۰۰۰/۱۰۸/۳۳ریال ذکر کرد که رقم مذکور در اجرای پیشرفت حدود ۴۲درصد از کار به پیمانکار و مشاور اجرای طرح وقسمتی نیز به شهرداری یاسوج بابت عوارض پرداخت گردید.

۲۰۱۵۱۰۰۴_۱۲۴۰۱۸
مدیرکل ثبت اسناد استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه به علت عدم تخصیص اعتباراستانی عملیات این پروژه نیمه تعطیل می باشد خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه ۴۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی با بیان اینکه ساختمان ثبت یاسوج درمکانی استیجاری است که مشکلات متعددی برای مردم وپرسنل به وجود آورده است گفت: انتظار می رود با تخصیص وابلاغ اعتبار سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان شاهد افتتاح وبهره برداری از این پروژه مهم در استان باشیم .
وی در همین زمینه یادآور شد: اعتبار عمرانی در سال ۱۳۹۳ مبلغ ۲۰۰میلیون تومان بوده که در سال ۱۳۹۴ با نظر مساعد دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان وفرمانداران محترم این رقم به مبلغ ۳۰۰میلیون تومان افزایش یافت که امید می رود تخصیص مبلغ مذبور به اداره کل ثبت اسناد تحقق یابد.

۲۰۱۵۱۰۰۴_۱۲۳۶۰۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی