تاریخ انتشار : جمعه 2 اکتبر 2015 - 6:00
کد خبر : 4470

اجرای ۵۰ برنامه طی هفته نیروی انتظامی در شهرستان کهگیلویه

اجرای ۵۰ برنامه  طی هفته نیروی انتظامی در شهرستان کهگیلویه

سرهنگ جهان دیماز گفت : با توجه به شعار سال دولت ملت، همدلی و هم زبانی توسط رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی شعار امسال هفته خود را « اقتدار پلیس، همدلی و هم زبانی» در همین راستا انتخاب کرد.

18097 نسیم دنا : ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: حدود ۵۰ برنامه طی هفته نیروی انتظامی در دهدشت اجرا خواهد شد.

سرهنگ جهان دیماز افزود: با توجه به شعار سال دولت ملت، همدلی و هم زبانی توسط رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی شعار امسال هفته خود را « اقتدار پلیس، همدلی و هم زبانی» در همین راستا انتخاب کرد.

وی خواستار عمل کردن به شعار مقام معظم رهبری در همه زمینه ها شد و بیان کرد: برای اینکه این شعار را به منصه ظهور برسانیم باید اعمال و کارهای خود را با این شعار تطبیق دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه عنوان کرد: یکی از مهم ترین وظایف این حوزه ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان است و برای حفظ این امنیت همدلی و همزبانی مردم نقش مهمی دارد.

دیماز اضافه کرد: هرگاه با مردم همدل بودیم در انجام ماموریت ها موفق بودیم و هرگاه هر نهادی در تقابل با مردم باشد موفقیتی نخواهد داشت.

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در دهدشت پرداخت و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، صبح گاه مشترک، سخنرانی برخی فرماندهان قبل از خطبه های نماز جمعه، حضور کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه، تجلیل از خانواده های کارکنان نیروی انتظامی، اعزام اکیپ بهداشتی در یک روستا و تحویل بسته های بهداشتی به مردم روستا را از جمله برنامه های نیروی انتظامی در این هفته عنوان کرد.

دیماز کل برنامه های هفته نیروی انتظامی کهگیلویه را حدود ۵۰ برنامه عنوان و برگزاری همایش پیاده روی، اهداء خون توسط کارکنان نیروی انتظامی به نیازمندان، نشست با معتمدین و اساتید دانشگاه، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدای نیرو انتظامی، حضور کارشناسان در مساجد و مدارس نسبت به آگاه کردن مردم در مسائل اجتماعی، تجلیل از کارکنان ساعی نیرو انتظامی، برگزاری کلاس های آموزشی برای خانواده های نیرو انتظامی و ارائه خدمات رایگان داندان پزشکی توسط درمانگاه نیرو انتظامی به خانواده های کارکنان را از دیگر برنامه هفته نیرو انتظامی کهگیلویه برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی