تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 سپتامبر 2015 - 19:46
کد خبر : 4462

ارسال بیش از ۱۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد

ارسال بیش از ۱۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد

دکتر رضا دهبانی پور گفت: نخستین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان هفته آینده در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

18089نسیم دنا : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۳۰ اثر به دبیرخانه برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های این استان ارسال شد.

دکتر رضا دهبانی پور  افزود: نخستین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان هفته آینده در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف معرفی آثار برتر در مطبوعات استان برگزار می شود، اظهارکرد: از تمام مطبوعات و نشریات استان برای حضور در این جشنواره دعوت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره از دو ماه قبل زده شده و مهلت ارسال آثار تا پنج مهرماه بوده است و داوری آثار درحال انجام است.

دهبانی پور تصریح کرد: محورهای این جشنواره در بخش های خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، تیتر، صفحه آرایی و عکس است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، حجاب و عفاف، شعار سال‌های ۹۲ تا امسال در بخش ویژه جشنواره آثار پذیرفته ‌شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به اینکه اولین سال است که این جشنواره برگزار می شود استقبال خوبی از آن بعمل آمد.

دهبانی پور عنوان کرد: آیین افتتاحیه این جشنواره دوشنبه ۱۳مهرماه ساعت ۱۰ صبح و آیین پایانی ۱۵ مهرماه ساعت ۱۰ صبح در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: آثار برگزیده علاوه بر اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی برای شرکت در جشنواره کشوری مطبوعات و خبرگزاری‌ها معرفی و ارسال خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی