تاریخ انتشار : جمعه 25 سپتامبر 2015 - 12:08
کد خبر : 4431

ساخت جاده چهارخطه بابامیدان- یاسوج – سمیرم نیازمند تزریق بیشتر اعتبار ملی است

ساخت جاده چهارخطه بابامیدان- یاسوج – سمیرم نیازمند تزریق بیشتر اعتبار ملی است

سید موسی خادمی در بازدید از عملیات اجرایی باند دوم جاده بابامیدان – یاسوج – سمیرم افزود: این جاده ارتباطی یک از پرترافیک ترین مسیرهای جنوب و مرکز کشور است و ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار امسال آن ناکافی است.

showimage.aspxنسیم دنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت باند دوم جاده چهارخطه بابامیدان – یاسوج – سمیرم به عنوان یکی از راههای پرترافیک جنوب به مرکز کشور نیازمند تزریق بیشتر اعتبار ملی است.

سید موسی خادمی  در بازدید از عملیات اجرایی باند دوم جاده بابامیدان – یاسوج – سمیرم افزود: این جاده ارتباطی یک از پرترافیک ترین مسیرهای جنوب و مرکز کشور است و ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار امسال آن ناکافی است.
وی اظهارکرد: این مسیر با توجه به ترافیک بالا دارای پیچ های تند و نقاط حادثه خیز زیادی است وهمواره شاهد حوادث زیادی در این راه ارتباطی هستیم.خادمی تصریح کرد: این راه ارتباطی با توجه به کم عرض و دوطرفه بودن یکی از حادثه خیزترین مسیرهای ارتباطی مرکز کهگیلویه وبویراحمد است.وی عنوان کرد: مناقصه عملیات اجرایی دو دهنه پل بزرگ برگزار و به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.
گفتنی است طول این مسیر ۱۷۰ کیلومتر است که ۶۸ کیلومتر از این مسیر ارتباطی با پیشرفت ۴۳ درصد در حال اجرا است.این پروژه ۴۳۰میلیارد ریال اعتبار دارد که ۱۸ کیلومتر از این مسیر به زودی به بهره برداری می رسد.
گفتنی است :طول راه های اصلی ، فرعی و روستایی در استان کهگیلویه وبویراحمد به ترتیب ۵۰۴ ، ۹۹۰ و چهارهزارو ۵۳۰ کیلومتر می باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی