تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 سپتامبر 2015 - 12:54
کد خبر : 4394

با اداراتی که در تسهیل وقوع جرم در استان کمک می‌کنند برخورد قانونی صورت می گیرد.

با اداراتی که در تسهیل وقوع جرم در استان کمک می‌کنند برخورد قانونی صورت می گیرد.

مهرداد کرمی گفت: متأسفانه برخی راهنمایی‌ها و همکاری‌ها در ادارات با زمین‌خواران موجب تشدید زمین‌خواری در این استان شده است و با اداراتی که در تسهیل وقوع جرم در استان کمک می‌کنند برخورد قانونی صورت می گیرد.

81760377-70164153نسیم دنا :  مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هرگونه تخلف، تصرف و زمین خواری اراضی ملی و منابع طبیعی این استان برخورد قاطع و جدی خواهیم کرد.

مهرداد کرمی در جمع خبرنگاران با یبان اینکه آرامش را از زمین‌خواران کهگیلویه و بویراحمد سلب می‌کنیم، افزود: متأسفانه برخی راهنمایی‌ها و همکاری‌ها در ادارات با زمین‌خواران موجب تشدید زمین‌خواری در این استان شده است و با اداراتی که در تسهیل وقوع جرم در استان کمک می‌کنند برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های رئیس‌کل دادگستری استان مقابله جدی با زمین‌خواری است، بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اسفندماه گذشته حجت را بر همه تمام کردند و باید همه به این فرمان معظم‌له به بهترین وجه لبیک بگوییم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مشکلات در این خصوص را در سطح استان بسیار زیاد عنوان و خاطرنشان کرد: نمی‌گوییم که در دوره ما در برخورد با این معضل همه مشکلات برطرف می‌شود اما با همکاری مردم و گزارشات آنها و پیگیری اصحاب رسانه آرامش را از زمین‌خواران در استان خواهیم گرفت.

کرمی تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌های کاری ما حمایت از سرمایه‌گذاری در استان و کمک به دولت برای توسعه استان در بخش‌های مختلف از جمله عمران و آبادانی است که برای توسعه استان و رفع معارضات آمادگی کامل داریم.

وی یکی از اولویت‌های اصلی دادستانی مرکز استان را حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکرات عنوان کرد و ادامه داد: از کسانی که این فریضه را در جای جای استان پیگیری می‌کنند حمایت کامل خواهیم کرد و معتقدیم که اگر امر به معروف و نهی از منکر در هر جای از کشور و استان به خوبی جاری شود بسیاری از مشکلات و پدیده‌ها و معضلات اجتماعی را نخواهیم داشت.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: برای اصلاح امور در استان و شفاف‌سازی و پیشگیری از وقوع جرم مطبوعات و رسانه‌ها را یاور خود می‌دانیم و به همین منظور از همه پیشنهادات و نظرات سازنده اصحاب رسانه استفاده خواهیم کرد.

کرمی عنوان کرد: برخی از موضوعات مهم را اکنون از زبان رسانه‌ها شنیدم و این کمک بزرگی برای رفع برخی مشکلات در استان است و درب اتاق ما بر روی همه اصحاب رسانه و مطبوعات باز است و برای فرهنگ‌سازی همواره از نظرات آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص ساماندهی باغ ها و تالارهای استان افزود: در درون و بیرون این باغ‌ها و تالارها مسائلی رخ می‌دهد که نباید اجازه دهیم این کارها که موجب سلب آرامش مردم می شود، انجام شود و سایر دستگاه‌ها هم وظایفی دارند که لازم است به وظایف قانونی خود عمل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه تعدادی از باغ‌ها و تالارها ظرف یک ماه گذشته بعلت مرتکب شدن تخلف پلمپ شدند، گفت: با اماکن که مسائل شرعی و بهداشتی و فرهنگی را رعایت نمی‌کنند تعارفی نداریم.

کرمی با اشاره در پیش بودن انتخابات طی اسفندماه سالجاری تصریح کرد: دستگاه قضایی با هرگونه سوء استفاده از امکانات و حتی زمان و وقت در دستگاه‌ها و ادارات که به نفع اشخاص و افراد در انتخابات باشد، برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: بخشنامه رسیدگی به جرائم انتخاباتی نیز ابلاغ شده و به همین منظور شعبه ویژه، دادگاه و دادگاه تجدید نظر ویژه خواهیم داشت و حتی اسامی قضات رسیدگی کننده هم مشخص شده است.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی