تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آوریل 2014 - 10:01
کد خبر : 439

کنترل بازار در اجرای هدفمندسازی یارانه ها شدت می گیرد

کنترل بازار در اجرای هدفمندسازی یارانه ها شدت می گیرد

داریوش دیودیده پی در نشستی با اعضا اتاق اصناف شهر یاسوج افزود: اصناف و بازاریان نقش مهمی در اجرای موفق فاز دوم هدفمندی یارانه ها دارند و بازهم دولت را در اجرای این طرح حمایت خواهند کرد.

یاسوج – نسیم دنا : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای موفق فاز دوم هدفمندی یارانه ها مستلزم مشارکت و همکاری اصناف است.
IMG17172245

داریوش دیودیده پی در نشستی با اعضا اتاق اصناف شهر یاسوج افزود: اصناف و بازاریان نقش مهمی در اجرای موفق فاز دوم هدفمندی یارانه ها دارند و بازهم دولت را در  اجرای این طرح حمایت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: هدفمند سازی یارانه ها فرصت ها و چالشهایی را به همراه دارد که با ارائه راهکارهای دقیق و برنامه ریزی صحیح جلوی مشکلات احتمالی گرفته خواهد شد.

دیودیده تاکید کرد: در اجرای این طرح کنترل های دقیقی بر قیمت و کیفیت ارائه کالا و خدمات در سطح استان صورت خواهد گرفت.

وی قیمت ها را در این استان قابل قبول دانست و گفت: تنها در برخی از کالاها و خدمات باید بازنگری لازم انجام و قیمتها تعدیل شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد همچنین رفع دغدغه ها و مشکلات بازاریان را مهم ارزیابی کرد و گفت: مهمترین مشکلی که از طریق اتاق اصناف در حال طرح است جمعه بازار بوده که این امر به صورت ویژه در حال بررسی و انجام اقدامات لازم برای ساماندهی است.

وی مدیریت صحیح و اسلامی و افزایش سود مشروع از طریق خدمات دهی مناسب و افزایش مشتری را موجب تقویت بازار دانست و گفت: رعایت قانون و اجرای ضوابط  باید سرلوحه کار اصناف قرار گیرد.

دیودیده در ادامه راه اندازی هرگونه کسب و کار صنفی را تنها از  طریق اتاق های اصناف قابل قبول دانست و افزود: با صدور مجوزهای لازم از طریق اتاق اصناف، امکان کنترل و رصد فعالیت ها و جلوگیری از تخلفات احتمالی به سهولت قابل انجام است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بر جلوگیری از هرگونه فعالیت صنفی غیر مجاز و فاقد پروانه کسب تاکید کرد.

وی همچنین از همکاری اصناف با این سازمان در کنترل بازار استان در ایام نوروز تقدیر کرد.

گفتنی است بیش از ۱۹ هزار صنف مختلف در این استان مشغول فعالیت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی