تاریخ انتشار : دوشنبه 14 سپتامبر 2015 - 20:02
کد خبر : 4387

درآمد پیش بینی شده در بودجه سال ۹۴ برای اداره کل ثبت اسناد استان در ۵ ماهه امسال تحقق پیدا کرده است

درآمد پیش بینی شده در بودجه سال ۹۴ برای اداره کل ثبت اسناد استان در  ۵ ماهه امسال تحقق پیدا کرده است

سعید محوری گفت :در قانون بودجه سال ۹۴ کشور برای اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان ۲۱ میلیارد ریال میلیارد ریال درآمد مصوب استانی پیش بینی شده است.

66نسیم دنا :۲۲/۵میلیارد ریال در پنج ماهه اول سال جاری در سال ۹۴ توسط اداره کل ثبت اسناد استان کهگیلویه وبویراحمد وصول شد.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت :در قانون بودجه سال ۹۴ کشور برای اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان ۲۱ میلیارد ریال میلیارد ریال درآمد مصوب استانی پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه در ۵ماهه نیمه نخست سال جاری افزون بر ۲۲/۵میلیارد ریال درآمد توسط ثبت اسناد واملاک استان وصول شده است گفت : این رقم نشان می دهد که درآمد پیش بینی شده در بودجه سال ۹۴ برای اداره کل ثبت اسناد کهگیلویه وبویراحمد در همین مدت ۵ ماهه به خوبی تحقق پیدا کرده است.
سعید محوری گفت: بنا بر گزارش سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان در قانون بودجه سال ۹۴ کشور برای کهگیلویه و بویراحمد افزون بر یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال درآمد مصوب استانی پیش بینی شده است ،که ۱۴ دستگاه اجرایی استان باید این میزان درآمد مصوب سال ۹۴ استان را وصول کنند.
وی اظهار داشت : به گفته رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، از این میزان درآمد مصوب سال ۹۴ کهگیلویه و بویراحمد باید یک هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال از سوی سازمان امور مالیاتی استان ،۱۳۵ میلیارد ریال نیروی انتظامی استان ، ۲۱ میلیارد ریال اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و ۲۹ میلیارد ریال اداره کل آموزش و پرورش استان را باید وصول کنند.
مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه ثبت اسناد استان بیش از تعهدات خود تا پایان سال درآمد برای استان کسب خواهد کرد گفت: انتظار می رود مسئولان ارشد استانی نگاه ویژه ای به نوع خدمات ارئه شده از سوی ثبت اسناد به مردم و درآمد های این دستگاه برای دولت داشته باشند و بخشی از اعتبار ثبت استان را در جهت بروز رسانی و تکمیل ارائه خدمت به این دستگاه اختصاص دهند .
محوری با بیان اینکه ساختمان ثبت یاسوج هم اکنون در یک فضای استیجاری است که مشکلاتی را برای کارکنان ومردم  در خدمات رسانی ایجاد کرده است گفت : بخشی از اعتبار ساختمان در حال احداث ثبت یاسوج  مصوب استانی است که در شورای برنامه ریزی استان نیز به تصویب رسیده که لازم است استاندار محترم ورئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان برای تسریع در بهره برداری از آن برای ارائه خدمات مطلوب به مردم جهت تخصیص آن همکاری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی