تاریخ انتشار : جمعه 4 سپتامبر 2015 - 6:26
کد خبر : 4319

بسته اعتباری بانک صادرات ایران برای رونق واحدهای تولیدی

بسته اعتباری بانک صادرات ایران برای رونق واحدهای تولیدی

منصور نقیبی گفت: بانک صادرات ایران برای رونق بیشتر واحدهای تولیدی اقدام به تهیه بسته اعتباری حمایت از تولید نموده است که با اجرای آن شاهد رونق بیشتر واحدهای تولیدی خواهیم بود.

منصور نقیبی
مدیر شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد از تهیه بسته اعتباری حمایت از تولید کنندگان توسط بانک صادرات ایران خبرداد.
منصور نقیبی گفت: بانک صادرات ایران برای رونق بیشتر واحدهای تولیدی اقدام به تهیه بسته اعتباری حمایت از تولید نموده است که با اجرای آن شاهد رونق بیشتر واحدهای تولیدی خواهیم بود.
وی افزود: بانک صادرات ایران در راستای حمایت از تولید و ایجاد رونق اقتصادی از ابتدای سال بسته اعتباری را به بازار عرضه نموده که طی آن خریداران تولیدات داخلی از تسهیلات بانک برخوردار میگردند.
مدیر شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران در عرصه فعالیتهای کلان اقتصادی وایجاد زیرساختها برای توسعه همه جانبه کشور در ابعاد گوناگون نقش اساسی ایفا می کند گفت : بسیاری از پروژه های عظیم صنعتی واقتصادی در اقصی نقاط کشور با مشارکت این بانک در حال اجرا می باشد .
نقیبی از ارایه تسهیلات به خریداران محصولات داخلی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رییس جمهور و اجرایی شدن بخشنامه بانک مرکزی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، بانک صادرات طرح حمایت از تولید داخلی را در سطح کشور در دستور کار قرار داده است.
مدیر شعب بانک صادرات استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: این طرح به منظور افزایش قدرت خرید از واحد های تولیدی و خرید کالاهای ایرانی اجرا می شود و در قالب آن واحد های تولید داخلی می توانند از بانک صادرات تسهیلات دریافت کنند.

بسته های حمایتی بانک صادرات گامی ارزنده برای حمایت از تولید
نقیبی با اشاره به اینکه طرح حمایت از واحد های تولیدی در شعب بانک صادرات ایران اجرا می شود، افزود: تمام واحد های تولیدی می توانند به شعب این بانک در سراسر استان مراجعه و درخواست ارائه کنند تا با افتتاح حساب در این بانک از این تسهیلات بهره مند شوند.
وی درباره شرایط افتتاح حساب واحدهای تولیدی در بانک صادرات، گفت: سقف و طول مدت مشخصی برای افتتاح حساب از سوی واحد های تولیدی در نظر گرفته نشده است.
وی گفت: ارایه بسته های حمایتی بانک صادرات ایران برای رونق فعالیت بنگاه های تولیدی و نیز اعطای تسهیلات برای خرید محصولات داخلی گامی مهم وارزنده برای برای حمایت از واحدهای تولیدی در شرایط اقتصادی امروز است.
نقیبی ضمن تقدیر وتشکر ازدرایت،تدبیر و پی گیری مدیرعامل محترم بانک صادرات ایران درزمینه اجرای این طرح در کشور اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح یاد شده بستر و زمینه خروج از رکود اقتصادی فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی