تاریخ انتشار : جمعه 24 جولای 2015 - 6:49
کد خبر : 4286

موفقیت هسته ای با تلاشهای بی وقفه گروه مذاکره کننده وبا تدابیرحکیمانه مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام به دست امده است

موفقیت هسته ای با تلاشهای بی وقفه گروه مذاکره کننده وبا تدابیرحکیمانه مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام به دست امده است

غلامرضا تاجگردون گفت: همگان نباید تصور کنیم که با انجام و اتمام توافقات هسته ای همه چیز به پایان رسیده بلکه باید خود را برای کارهای بزرگ تر و سرفرازی بیشتر از پیش جمهوری اسلامی ایران آماده کنیم.

-_1_~1نسیم دنا : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: همگان نباید تصور کنیم که با انجام و اتمام توافقات هسته ای همه چیز به پایان رسیده بلکه باید خود را برای کارهای بزرگ تر و سرفرازی بیشتر از پیش جمهوری اسلامی ایران آماده کنیم.

غلامرضا تاجگردون افزود: پیروزی تیم مذاکره کننده را به همه ایرانیان به خصوص هم استانی های وفادار به نظام و خون شهداء را تبریک می گویم.

وی بیان کرد: همگان نباید تصور کنیم که با انجام و اتمام توافقات هسته ای همه چیز به پایان رسیده بلکه باید خود را برای کارهای بزرگ تر و سرفرازی بیشتر از پیش جمهوری اسلامی ایران آماده کنیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موفقیت و دستیابی و رسیدن به توافق هسته ای با جهد و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی گروه مذاکره کننده ایران و صد البته با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و سایر بزرگان و دلسوزان نظام به دست امده است.

تاجگردون عنوان کرد: این پیروزی موجبات فخر و عزت بیش از بیش هر ایرانی را فراهم و کشور ایران را غرق در شادی و سرور کرده است.

وی ادامه داد: گروه مذاکره کننده هسته ای و دولت ایران خالصانه به انقلاب و روحیه جنگ ستیزی ایرانیان باور داشتند و در جهت منافع و امنیت کشور مانند دوران شکوهمند انقلاب و دفاع مقدس جانانه و ایثارگرانه اهداف بلند امام راحل و مقام معظم رهبری را به پیش بردند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه جریان های سیاسی و با هر گرایشی در رابطه با موضوع هسته ای اتفابق نظر داشتند که این امررا باید ارج نهاد و در آینده نیز از این اتحاد و همدلی بیشترین بهره را برای اهداف کلان کشور استفاده کرد.

تاجگردون بیان کرد: پیش از توافق عده ای اندک در داخل کشور نگران این بودند که با پیشرفت روز به روز و حتی ساعت به ساعت مذاکرات منافع اقتصادی و حتی سیاسی آنها از بین برود.

وی افزود: این گونه اندیشه های باطل کاملا خلاف منافع ملی بوده و هنوز مذاکرات به نتیجه نرسیده بود که آن عده عنوان کردن گروه هسته ای شکست خواهد خورد و سرکشسته به کشور خواهند آمد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد که نظراتی خیالی را مطرح کرده و حتی این توافق را عهد نامه ترکمانچای دانسته بودند حالا باید پاسخی به ملت شریف و صبور ایران دهند.

تاجگردون اضافه کرد: در دورانی که اتحاد ملی مردم و جناح های سیاسی مختلف و دلسوز انقلاب یک صدا از حق استفاده صلح آمیز هسته ای و گروه خبره هسته ای حمایت کرده این افراد ساز مخالف را کوک کرده بودند تا این شیرینی پیروزی ملت را نبینند که به لطف خدا تیرآنها به سنگ خورد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی