تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 جولای 2015 - 7:27
کد خبر : 4261

دستگیری ۲ نفر از عوامل تیراندازی یاسوج کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه /هنوز علت سوء قصد مشخص نشده است

دستگیری ۲ نفر از عوامل تیراندازی یاسوج کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه /هنوز علت سوء قصد مشخص نشده است

سردار غلامعباس غلامزاده گفت: تنها کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه متهمان دستگیر شده‌اند که نشان دهنده سرعت بالای اقدامات پلیسی در این پرونده بوده است

201408051410280512نسیم دنا : فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علت تیراندازی شبانه در یاسوج هنوز معلوم نیست، گفت: ۲ نفر از عوامل تیراندازی یاسوج دستگیر شدند.

 به گزارش نسیم دنا به نقل از فارس سردار غلامعباس غلامزاده  با اشاره به دستگیری عاملان حادثه تیراندازی در شهر یاسوج که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۵ نفر دیگر شد: اظهار کرد: متأسفانه حال یکی از زخمی شدگان وخیم است.

وی گفت: با پی‌گیری‌های پلیسی که داشتیم دو نفر از افرادی که در خودروی سمند به سمت این عده تیراندازی کرده بودند در شهرستان گچساران دستگیر شدند و یک نفر دیگر از آن‌ها با هویت معلوم اکنون متواری است.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: تنها کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه متهمان دستگیر شده‌اند که نشان دهنده سرعت بالای اقدامات پلیسی در این پرونده بوده است.

وی با اشاره به این که هنوز علت سوء قصد مشخص نشده است، تصریح کرد: این درگیری را نباید از نوع نزاع دسته جمعی دانست چرا که مضروبین در بلوار امام خمینی یاسوج نشسته بودند و هیچ گونه قصد درگیری با ضاربین نداشته‌اند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی