تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 جولای 2015 - 7:04
کد خبر : 4255

پرداخت ۳۶۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نیازمندان شهرستان بویراحمد

پرداخت ۳۶۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نیازمندان شهرستان بویراحمد

هادی ولایتی با دعوت خیرین و نیکوکاران خواست تا با اهدای کمکهای نقدی و غیر نقدی خود بستر مناسب برای آغاز زندگی مشترک این زوجین را فراهم کنند

IMG_9753نسیم دنا : مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: در ۳ ماهه اول سال جاری ۳۶۰ میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم دنا هادی ولایتی افزود:از آغاز سال جاری تا کنون تعداد ۷۲ نفر از نوعروسان تحت حمایت در این شهرستان کمک هزینه تامین جهیزیه ازدواج دریافت نموده اند.

وی با تاکید بر اهمیت تحکیم حفظ قداست و کرامت نهاد خانواده اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان بویراحمد همواره تلاش نموده است تا در کنار سایر حمایتها، اهداء جهیزیه و هدیه ازدواج را نیز با مساعدت خیرین و افراد نیکوکار عملی سازد.
ولایتی با دعوت خیرین و نیکوکاران خواست تا با اهدای کمکهای نقدی و غیر نقدی خود بستر مناسب برای آغاز زندگی مشترک این زوجین را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد تلاش بر توانمندسازی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه هدف تحت حمایت خود دارد ، ابراز کرد: با توجه به اینکه ازدواج درتوانمندی فردی، اجتماعی و اقتصادی افراد مؤثر است، تسهیل این امر به عنوان یکی از راهبردهای این نهاد انتخاب شده است.

ولایتی ادامه داد: کمیته امداد امام با برگزاری دوره های منظم همسرداری، مسائل پزشکی، تنظیم خانواده، احکام وغیره برای نوعروسان آموزش های لازم را به آنها ارائه می دهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی