تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 جولای 2015 - 6:30
کد خبر : 4246

توانمندسازی زنان از طریق آموزش های مهارتی از سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

توانمندسازی زنان از طریق آموزش های مهارتی از سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

فرج اله راد تصریح کرد: بانوان می توانند به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار در توسعه و اقتصاد کشور مطرح شوند و توانایی مشارکت در فعالیتهای اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی را داشته باشند که از طریق این مشارکت ها توانمند سازی زنان امکان پذیر است.

 

989177418381نسیم دنا : مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:آموزش های مهارتی وِیژه بانوان در استان در ۳۹ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ارائه می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا فرج اله راد بیان داشت: توانمندسازی زنان از طریق آموزش های مهارتی از جمله سیاست ها و راهبردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.

وی بیان داشت: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای ویژه بانوان در بخش‌های مختلف مراکز ثابت، سیار شهری و روستایی، جوار دانشگاه‌ها، ندامتگاه‌ها و همچنین در آموزشگاه‌های آزاد ارائه می شود.

راد تصریح کرد: بانوان می توانند به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار در توسعه و اقتصاد کشور مطرح شوند و توانایی مشارکت در فعالیتهای اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی را داشته باشند که از طریق این مشارکت ها توانمند سازی زنان امکان پذیر است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت:با توجه به اینکه ۵۵ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان فعال می باشد و حدود ۳۹ آموزشگاه فعال در حوزه زنان وجود دارد که تعداد ۱۳ آموزشگاه در رشته آرایش و مراقبت زیبایی،۱۶ آموزشگاه در رشته طراحی دوخت و ۸ آموزشگاه در رشته مدیریت خانواده آموزش های مهارتی را به بانوان در سطح استان ارائه می دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی