تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 ژوئن 2015 - 16:46
کد خبر : 4166

آیین تکریم و معارفه فرماندار کهگیلویه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرماندار کهگیلویه برگزار شد

با حضور مسئولان استانی آیین تکریم و معارفه فرماندار کهگیلویه برگزار شد.

indexبه گزارش نسیم دنا از دهدشت، پس از گذشت ۹ ماه از سرپرستی سید کرامت‌الله کریمی در فرمانداری کهگیلویه ظهر امروز در آیینی فرماندار جدید این شهرستان منصوب شد.

سید کرامت‌الله کریمی در این آیین، اظهار داشت: خلقت انسان توسط پروردگار همراه با تدبیر بود و انسان وقتی بر زمین ظاهر شد با تغییر و دگرگونی ظاهر شد و در دنیای مترقی یکی از میزان‌های که ثبات سیاسی را فراهم می‌کند تغییر در گردش نخبگان است.

فرماندار سابق کهگیلویه بابیان اینکه سیاست در پیوند با دیانت و اخلاق در سرزمین عربستان ظهور کرد،عنوان کرد: معیار و ارزش‌های دینی ما باید بر سیاست مسلط شود تا سیاست شکل عینی خود را پیدا کند.

وی با اشاره به سیاست امام علی (ع) در برابر سرکشی و طغیان طلحه و زبیر علیه آن بزرگ مرد تاریخ، ابراز کرد: آن امام همام سقف آزادی تفکرات مخالفان خود را کوتاه نمی‌کند و این یعنی آماده بودن برای دفاع از ارزش‌ها در مقابل هرگونه ناهنجاری است.

کریمی با بیان اینکه خواستار تبدیل شدن شهرستان کهگیلویه به عنوان پایتخت فرهنگی استان بودیم،عنوان کرد: از نگاه فرهنگی،سیاسی و پروژه‌های عمرانی کارهای خوبی انجام شد.

وی افزود: برای احیای بافت تاریخی شهرستان کهگیلویه حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم فرماندار جدید و مسئولان برای جذب این اعتبار تلاش کنند.

فرماندار سابق کهگیلویه گفت: برای پیگیری مشکلات شهرستان با معاون اول ریاست جمهور نامه نگاری انجام شد و تا به امروز با آقای نوبخت و جمعی از وزیران محترم دیدار‌های مختلفی برای پیگیری مشکلات شهرستان داشتم.

وی بیان کرد: برای بهبود در وضعیت نیمه تمام پروژه‌های عمرانی از بخش‌های خصوصی و خیرین حدود ۲۰میلیارد ریال تسهیلات برای شهرستان گرفته شد.

کریمی با اشاره به رشد ۲۷ درصد پروژه آبرسانی به حومه غربی، افزود: تخصیص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار می‌تواند مشکل همیشگی کم آبی شهرستان کهگیلویه را برطرف کند.

وی بابیان اینکه در سیاست زیر و بم زیاد است، ابراز کرد: آدم‌های سیاسی باید دارای روحیه  تسامح و تساهل باشند و من صادق بودم و صادقانه صحبت می‌کنم آدم سیاسی باید حرف تلخ، نیمه تلخ و شیرین بشنود و در عین حال باید اخلاق را در پیوند با سیاست اجرا کند.

در پایان از زحمات سید کرامت الله کریمی فرماندار سابق تقدیر و علی پوزش به عنوان فرماندار جدید کهگیلویه معرفی شد.

انتهای پیام/ج

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی