تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 ژوئن 2015 - 11:03
کد خبر : 4153

مجتمع فرهنگی مذهبی شهرستان کهگیلویه احداث می‌شود

مجتمع فرهنگی مذهبی شهرستان کهگیلویه احداث می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت گفت: با هدف ساماندهی مناطق آلوده شهر دهدشت مجتمع فرهنگی فرهنگی با اعتبار یک میلیارد ریال در شهر دهدشت احداث می‌شود.

 

ب139303091746249522871233ه گزارش نسیم دنا از دهدشت،سرگرد سعید برومند‌زاده عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع ” اقدامات فرهنگی در تفرجگاه تعالی بخش شهید دستغیب ( پارک شهید دستغیب) و محله‌ها و نقاط آلوده ( محله گلزار شهدا)،اظهار داشت: مجموعه بسیج با هدف سالم‌سازی اماکن و محله‌های آلوده سعی در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکرد با رویکرد ایجابی دارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت گفت: با توجه به اینکه در جنگ سخت جوانان این مرزو بوم جان خود را در راه اعتلای میهن فدا کردند امروز در مقابله با جنگ نرم دشمن که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای واینترنتی سعی در براندازی این نظام دارند به اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق گردشگرپذیر و امامزادگان شهرستان اقدام می‌شود.

 

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در جهت سالم‌سازی پیش بینی شده احداث پایگاه فرهنگی هنری در منطقه گلزار شهر دهدشت است.

 

برومند زاده هدف کلی از اجرای این برنامه‌های فرهنگی را ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه عنوان کرد و افزود: استقبال از گردشگران و ایستگاه‌های راهنمایی در اماکن گردش پذیر،ساماندهی نقاط آلوده شهر دهدشت،احداث مجتمع فرهنگی هنری و شناسایی افراد آسیب دیده و معرفی به نهادهای خدمت رسان را از جمله اقدامات آینده در این زمینه برشمرد.

 

وی بابیان اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی درعصر امروز بیکاری است،اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با شناسایی افراد آسب دیده و متقاضی کار در این محدوده جغرافیایی با چرداخت تسهیلات وام‌های مقاومتی در تلاش است تا بخشی از این آسب‌ها را برطرف کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت ابراز کرد: راه‌اندازی ایستگاه مشاوره فردی و گروهی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف،تشکیل حلقه‌های صالحین و برپایی محافل انس با قرآن از دیگر برنامه‌هایی است که در این مجتمع فرهنگی در آینده اجرا می‌شود.

 

وی از ایجاد مکان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در میدان مرکزی شهر دهدشت خبر داد و گفت: نیروهای مردمی به صورت خودجوش در رابطه با تهدیدهای اجتماعی در قالب گروه‌های مختلف و آموزش دیده به صورت میدانی تذکر لسانی به افراد خاطی می‌دهند.

 

انتهای پیام/

 

منبع : تسنیم

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی