تاریخ انتشار : شنبه 23 می 2015 - 18:53
کد خبر : 4077

پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

فرماندار کهگیلویه در پیامی سالروز آزاد سازی خرمشهر به فرماندهی معظم کل قوا و رزمندگان سلحشور اسلام و مردم غیور و قدرشناس شهرستان کهگیلویه تبریک گفت.

1خرمشهر را خدا آزاد کرد. ” امام خمینی (ره)”

 

ایام خجسته شعبان‌العظیم همراه با فروغ میلاد با برکت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نامگذاری آن به نام روز پاسدار و عجین شدن آن باسوم خرداد سالروز جانفشانی فرزندان ایران زمین در حماسه بزرگ فتح خرمشهر و ولادت سید‌الساجدین حضرت زین‌العابدین (ع) و آکنده شدن آن به طراوت دل‌انگیز مناجات شعبانیه،همچنین ولادت با سعادت اسوه وفا و ایثار حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و در ادامه نزول برکات وافره ولادت قائم آل محمد( عج) منجی عالم بشریت و عید منتظران فرصت مغتنمی است تا ضمن تاسی جستن به سیره طیبه ائمه هدی (ع) و رهپویان واقعی طریق عشق و ایثار،خود را برای وارد شدن به ماه ضیافت الله و اخلاص فی سبیله آماده و مهیا سازیم.

 

عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ پیدایش وضعیت نوینی در صحنه سیاسی – نظامی جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحولات آینده خاورمیانه رقم زد.

 

آزادی خرمشهر، روزی که یادآور فتح فاتحان بلندترین و ناممکن فرازهااست، روزی که فرشتگان بال سترگ و سپید خود را بر زمین گستردند،تا دل‌های بزرگ مردان ایران زمین به شاهراه ایمان خداوندی اتصال کنند و آنها مژده فتح الهی را در دل به تماشا نشستند.

 

روز آزادسازی خرمشهر، روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد،هنگامه‌ای که دست خدا از آسمان به زمین گره خورد و قفل گشای درهای بسته شد.تصرف حتی وجبی از دامان خاک کشور به دست دشمن در باور مردان ایران زمین لکه ننگی بود که باید با خون شسته می‌شد.

 

خون پاک‌ترین و عزیزترین دلاورمردان حماسه‌ساز سرزمین مقدس ایران،از این روبود که از جای جای کشور لشکریان صاحب الزمان جان برکف با خون خود بر کوچه و دیوارهای خونین شهر نوشتند ” لبیک یا حسین” سوم خرداد یادآور خون‌های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد.

 

هرگز از یاد نبریم که استقلال و آزادی امروز ایران حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب امام حسین (ع) فرا گرفتند و این روز یادگاری است از حماسه‌های آنان،اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر،سالروز این نصر بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی،ریاست محترم جمهور و همه مردم شریف شهرستان کهگیلویه،به خصوص خانواده معظم شهدا،رزمندگان،ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده،توفیقات همگان را در مسیر پاسداشت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

 

سید کرامت الله کریمی فرماندار کهگیلویه

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی