تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 می 2015 - 8:25
کد خبر : 3955

۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت اختصاص یافت

۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت اختصاص یافت

فرماندار کهگیلویه گفت: ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت پیش‌بینی شد که تا کنون ۳ میلیارد تومان تخصیص یافته است

چبه گزارش نسیم دنا از دهدشت، سید کرامت‌الله کریمی صبح امروز در نشست مشترک با نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: رسالت اصلی یک رسانه پیوند آگاهی بخشی در بین مردم و مسئولان است.

فرماندار کهگیلویه گفت: اصحاب رسانه باید صداقت، انصاف را در پوشش اخبار را رعایت کنند و نقش دوسویه بشارت‌دهنده و بیم‌دهنده را به خوبی در جامعه ایفا کنند.

وی بابیان اینکه رسالت رسانه سنگین است، افزود: اصحاب رسانه باید با دقت و ظرافت قلم بزنند و در کنار زوایای منفی و مشکلات جامعه نکات مثبت را نیز پوشش دهند.

کریمی با اشاره به گازرسانی به دو بخش دیشموک و چاروسا، خاطرنشان کرد: در فاز اول گازرسانی به دوشهر دیشموک و قلعه‌رئیسی انجام و فاز دوم برای روستاهای اطراف خط انتقال پایدار ایجاد می‌شود.

فرماندار کهگیلویه گفت: ورودی‌های هر شهر نمادی از فرهنگ شهروندان آن منطقه است و بعد از پیگیری‌های بسیار ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت پیش‌بینی شده که تا کنون ۳ میلیارد از آن تخصیص یافته است.

وی بابیان اینکه پتروشیمی شهرستان کهگیلویه تنها شرکت سهامی عام در استان است، تاکید کرد: با توجه به این ویژگی نیازمند مشارکت مردم در شکل‌گیری هرچه بهتر این پروژه اشتغالزایی است.

کریمی بابیان اینکه ۸۳٫۵ مترمکعب در ثانیه آب برای این پروژه کدگذاری شده است،عنوان کرد: زیرساخت‌های این پروژه فراهم است و امیدواریم با راه‌اندازی پتروشیمی گچساران و بید‌بلند هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی