تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 مارس 2014 - 19:26
کد خبر : 395

بدهی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۰ میلیون تومان است :مدیرکل ورزش و جوانان استان : کل بدهی اداره ورزش و جوانان استان ۳۰۰ میلیون تومان است.

بدهی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۰ میلیون تومان است :مدیرکل ورزش و جوانان استان : کل بدهی اداره ورزش و جوانان استان ۳۰۰ میلیون تومان است.

نسیم دنا:جهانبخش ایزدپور در نشست بررسی مشکلات هیئت های ورزشی شهرستان گچساران گفت: کل بدهی اداره کل ورزش و جوانان ۳۰۰ میلیون تومان است که از این میزان فقط ۱۵۰ میلیون باید پرداخت شود و بقیه مربوط به پروژه های در دست اجراست.

بدهی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۰ میلیون تومان است :مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کل بدهی اداره ورزش و جوانان استان ۳۰۰ میلیون تومان است.
images

جهانبخش ایزدپور  در نشست بررسی مشکلات هیئت های ورزشی شهرستان گچساران گفت: کل بدهی اداره کل ورزش و جوانان ۳۰۰ میلیون تومان است که از این میزان فقط ۱۵۰ میلیون باید پرداخت شود و بقیه مربوط به پروژه های در دست اجراست.

ایزدپور افزود: برخی با بیان سخنان ناامید کننده و طرح بدهی های چند میلیاردی ورزش و جوانان استان سعی دارند ورزشکاران استان را ناامید کنند.

وی همچنین ایجاد بدبینی و ناامیدی میان ورزشکاران را بسیار مضر عنوان کرد و افزود: همه مسئولان ورزش استان با امید به آینده باید خون تازه ای در ورزش این استان جاری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شنیدن مشکلات هیئت های ورزشی کمترین وظیفه اداره ورزش و جوانان است.

اختصاص بودجه ۵۰ میلیونی به هیئت های ورزشی

ایزدپور همچنین از اختصاص بودجه ای ۵۰ میلیونی برای هیئت های ورزشی استان خبر داد و افزود: این بودجه ۱۰ میلیون تومان به هیئت های ورزشی گچساران اختصاص می یابد.

وی همچنین از اختصاص یک خودرو به اداره ورزش و جوانان  گچساران خبر داد و تاکید کرد: از این پس کلیه هزینه های اعزام ورزشکاران استان با اداره ورزش و جوانان است و اگر تیمی ورزشی بدون اطلاع و هماهنگی اداره ورزش و جوانان به مسابقات رفت هیچ بودجه ای به آن تعلق نخواهد گردید.

این مسئول اتحاد میان ورزشکاران استان را مهمترین راه حل برون رفت از مشکلات موجود عنوان کرد و افزود: تا همدلی نباشد ورزشکاران استان پیشرفت نخواهند کرد.

ایزدپور یادآور شد: در مدت کمتر از یک ماه گذشته هشت مجمع در استان برگزار شده است که پیش بینی می شود تا پایان خرداد ماه همه مجمع های ورزشی برگزار شود.

وی در پایان از حمایت های صنعت نفت گچساران در حمایت از ورزش شهرستان و استان قدردانی و تاکید کرد: اگر تاکنون حمایت های نفت نبود ورزش استان به نابودی کشیده می شد.

گفتنی است نشست بررسی مشکلات هیئت های ورزشی گچساران با حضور مدیرکل استان، معاون امور جوانان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مسئول ورزش نفت گچساران و روسا و مدیران هیئت های ورزشی ظهر دوشنبه در سالن جلسات بخشداری گچساران برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی