تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 می 2015 - 8:15
کد خبر : 3949

۱۱ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب‌رسانی دهدشت غربی اختصاص یافت

۱۱ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب‌رسانی دهدشت غربی اختصاص یافت

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آبرسانی دهدشت غربی اختصاص یافت.

IMG-20150507-WA0001به گزارش نسیم دنا از دهدشت، صبح امروز نشست مشترک نماینده مردم کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با فرماندار کهگیلویه در سالن فرمانداری دهدشت برگزار شد.

 

وی در این نشست بیان کرد: خدمت‌رسانی و ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای یک امر حیاتی برای مردم است و یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی یک جامعه برخورداری از زیرساخت‌های جاده‌ای است.

 

بزرگواری با ابراز تاسف از اینکه شهرستان کهگیلویه از یک شاهراه ارتباطی برخوردار نیست،عنوان کرد: نبود جاده سبب بروز بیکاری و دیگر آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

 

وی افزود: رسانه‌های استان ما باید همچون سایر رسانه‌ها موانع و مشکلات توسعه استان را به مسئولان یادآوری کنند تا در جهت رفع آن‌ها اقدام شود.

 

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت ۷۰ هزار نفری دوبخش چاروسا و دیشموک، خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های بسیار کلنگ گازرسانی به این دوبخش با حضور مسئولان استانی در پایان اردیبهشت ماه ۹۴ زده می‌شود.

 

وی بابیان اینکه از موافقین طرح استانی شدن انتخاب هستم، عنوان کرد: از فواید استانی شدن انتخابات نگرش کلان به مسائل اقتصادی و محرومیت‌های استان است.

 

بزرگواری بابیان اینکه پروژه آبرسانی به دهدشت غربی یک پروژه عظیم اشتغال‌زایی برای جوانان کهگیلویه است، اظهارداشت: بهره‌برداری از این پروژه سبب زیر آب بردن ۵۰ هکتار از اراضی شهرستان کهگیلویه می‌شود و امسال ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی