تاریخ انتشار : جمعه 1 می 2015 - 7:07
کد خبر : 3924

پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز معلم

پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز معلم

سید کرامت‌الله کریمی فرماندار کهگیلویه با صدور پیامی روز معلم را به تمامی معلمین متعهد،دلسوز و اخلاق مدار تبریک گفت.

1به گزارش روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه،سید کرامت‌الله کریمی با صدور پیامی روز معلم را به تمامی معلمین متعهد،دلسوز و اخلاق مدار تبریک گفت.

 

واژه واژه از تو آموختیم

به نام آفریدگار که << قلم>> را آفرید و به انسان نوشتن را آموخت و او را به زیور << اندیشه>> آراست؛معلم یادآور تلاش بی‌تکلف و بدون چشمداشت است. معلم ادامه‌دهنده راه انبیا است و تلاش می‌کند آینده انسان‌‌ها را تضمین کند. معلمان طلایه‌داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه‌ای می‌باشند وهمچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها،از دام ظلمت،جهالت،شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

 

رمز جاودانگی هر تمدنی را باید در میزان بسط آگاهی و علم در میان مردمان آن جامعه جستجو نمود و قضاوت در خصوص نقش‌آفرینی ممتاز انسان‌ها در هر عصر و زمان را با ارزیابی میزان رواج اندیشه و دانش در میان آنان سنجید. با چنین نگاهی به جامعه بشری،به مقام والای انسان‌هایی پی می‌بریم که عمر خود را صرف علم‌آموزی،آگاهی‌بخشی ،معرفت‌شناسی و تلاش در جهت ارتقا سطح بینش و دیدگاه فردی و جمعی آحاد جامعه نموده‌اند.

 

ادای احترام به عظمت و شکوه معلمان اجتناب‌ناپذیر است به راستی ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی و تعظیم در مقابل عظمت،شکوه و گرانمایگی این قشر خدوم و پر تلاش برای آحاد جامعه اسلامی،ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

 

با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید” آیت الله مرتضی مطهری” معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی،امیدوارم ر سال << دولت و ملت، همدلی و همزبانی>>،پیش‌قراولان عرصه علم ودانایی بیش از پیش بستر رشد و خردورزی و اعتدال اندیشه را برای نوجویان و نسل‌های ایران عزیز فراهم کنند. بی‌گمان نقش استادان عالیقدر و معلمان والامقام در ایجاد شرایط لازم برای تکوین حیات طیبه انسانی،ممتاز و متمایز است.

 

اینجانب روز معلم را به همه کسانی که افتخار تدریس و تعلیم به دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز در شهرستان کهگیلویه را دارند ،صمیمانه تبریک می‌گویم و توفیقات روز‌افزون آن دانشوران دینمدار را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

 

سید کرامت الله کریمی

 

فرماندار کهگیلویه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی