تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مارس 2015 - 16:08
کد خبر : 3780

بانک اطلاعاتی نخبگان جوان شهرستان کهگیلویه تشکیل می‌شود

بانک اطلاعاتی نخبگان جوان شهرستان کهگیلویه تشکیل می‌شود

مشاور فرماندار کهگیلویه در امور جوانان گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و فرهیختگان علمی بانک اطلاعاتی نخبگان جوان شهرستان کهگیلویه تشکیل می‌شود.

IMG-20150326-WA0009

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سید فرج‌الله خشنود نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار نسیم دنا در دهدشت،اظهار داشت: برنامه‌های ما در حوزه جوانان در زمینه‌های مختلفی از جمله تشکیل هسته‌های  فرهنگی،سیاسی، ورزشی، سلامت و عمران است.

 

مشاور فرماندار کهگیلویه در امور جوانان گفت: ارایه برنامه‌های پیشنهادی در جهت اصلاح و ارتقا فرهنگ جوانان و توسعه شهر از دیگر برنامه‌های پیشنهادی به فرماندار است.

 

وی تشکیل جلسات برای رفع مشکلات جوانان و شنیدن پیشنهادها و انتقادهای آنها، تلاش در جهت ارتقا شاخص‌های مرتبط با جوانان شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان،بررسی مشکلات اشتغال،ازدواج و ادامه تحصیل آکادمیک جوانان و ارایه مشاوره‌های تخصصی و عمومی به فرماندار در راستای بهره‌وری بیش از پیش سیستم را از دیگر برنامه‌های خود در حوزه جوانان برشمرد.

خشنود نژاد از تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان جوان شهرستان خبر داد و گفت: جوانان این شهرستان بسیار توانمند و باهوش هستند ولی متأسفانه آنگونه که باید و شاید به جامعه معرفی نشده اند.

 

وی شناخت و پرورش مدیران جوان در جهت ایجاد پویایی و اثربخشی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی اقتصادی را از دیگر اهداف خود عنوان کرد و افزود: تمام تلاش خود را برای  هماهنگی و همکاری در جهت اجرای اهداف برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حوزه جوانان به کار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی