تاریخ انتشار : شنبه 21 مارس 2015 - 15:16
کد خبر : 3709

مهم‌ترین بخش شعار سال حمایت رهبری از عملکرد دولت است

مهم‌ترین بخش شعار سال حمایت رهبری از عملکرد دولت است

فرماندار کهگیلویه گفت: مهم‌ترین بخش شعار سال حمایت رهبری از عملکرد دولت است.

1سید کرامت‌الله کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نسیم دنا در دهدشت ضمن تبریک سال نو به ملت ایران به خصوص مردم شریف کهگیلویه ،اظهار داشت: امسال مقام معظم رهبری سال ۹۴ را به عنوان پیوند معنادار ملت و دولت به نام سال ” دولت و ملت، همدلی و هم زبانی” نامگذاری کردند.

فرماندار کهگیلویه گفت: نگاه عمیق به نامگذاری سال نشان می‌دهد که بر اساس شاخص‌ها که کشور ایران در حال حاضر داشته این شعار شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: سال ۱۳۹۴ از چند منظر حائز اهمیت است وضعیت انرژی هسته‌ای که به عنوان شاه کلید تصمیم‌گیری سیاسی در بعد درونی و بیرونی می‌تواند نقش پیدا کند اگر چه هر تصمیمی اتخاذ شود استراتژی دولت بر اساس آن شکل می‌گیرد و چه نتیجه خدایی ناکرده نامطلوب باشد یا به حس قوی مطلوب باشد براساس مدیریت دولت تصمیم‌گیری اتخاذ می‌شود.

کریمی بااشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی،ابراز کرد: انتخابات یکی از حساس‌ترین رفتارها و هنجارهایی است که جامعه سیاسی ایران در یادگار تاریخی خود به یدک می‌کشد و امسال سال مهمی برای بحث انتخابات است.

وی بابیان نگاه دینی در اسلام،گفت: دونگاه دینی از اسلام وجود دارد یک نگاه رحمانی  و بستر‌هایی که وجود دارد که کشور ما یکی از متولیان این امر است و خوانش دیگر اسلام با خشنونت که نگاه تکفیری است و در کشورهای همسایه ما به خصوص گروه اخصی به نام داعش وجود دارد.

کریمی عنوان کرد: این سه ضرورت آنقدر مهم بوده که مقام معظم رهبری این گفتمان را صادر می‌کند که عملکرد دولت مردان با مردم یک قرابت مشترک هم از نظر اصول و استراتژی و هم برای نتیجه‌بخشی ایجاد کند و هراتفاقی برای این سه حوزه بیافتد مردم و ملت در کنار دولت با همدلی و همزبانی هستند و ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: نکته که از این پیام دریافت می‌شود این است  که امروز جامعه ما نیاز به وحدت دارد و نگرش‌ها و هنجارهای سیاسی هر کدام قابل احترام است اما امروز این هنجارها نباید در قاعده وحدت و تفاهم خدشه‌ای ایجاد کند.

کریمی ابراز کرد: این شعار نوعی دفاع از دولت را توسط مقام مقام معظم رهبری برای پیوند با مردم و گروه‌هایی که شاید نگرش دولت را نگرش خوبی نمی‌بینند یک نگاه تذکر دهنده است که ما دولت را حمایت می‌کنیم  و مردم نیز حمایت می‌کنند و از دولت می‌خواهیم که دفاع از حقوق مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی