تاریخ انتشار : شنبه 7 مارس 2015 - 8:15
کد خبر : 3457

همایش بزرگ فاطمیه (س) در دهدشت برگزار می‌شود

همایش بزرگ فاطمیه (س) در دهدشت برگزار می‌شود

سید کرامت‌الله کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نسیم دنا در دهدشت،اظهار داشت: شخصیت آن بانوی بزرگوار دارای ابعاد علمی،اخلاقی،عبادت و انسانی است اما مهم‌ترین بعد شخصیتی ایشان دفاع از ولایت است. فرماندار کهگیلویه از برگزاری همایش بزرگ ایام فاطمیه (س) با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد،اعضای شورای اداری استان،فرمانداران،ائمه جمعه سراسر استان و سخنرانان کشوری در دهدشت

fatimah zahraسید کرامت‌الله کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نسیم دنا در دهدشت،اظهار داشت: شخصیت آن بانوی بزرگوار دارای ابعاد علمی،اخلاقی،عبادت و انسانی است اما مهم‌ترین بعد شخصیتی ایشان دفاع از ولایت است.

فرماندار کهگیلویه از برگزاری همایش بزرگ ایام فاطمیه (س) با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد،اعضای شورای اداری استان،فرمانداران،ائمه جمعه سراسر استان و سخنرانان کشوری در دهدشت خبر داد.

وی افزود: این همایش فردا ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار می‌شود.

کریمی بابیان اینکه در آستانه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، همایش بزرگ «ایام فاطمیه (س)» در این شهرستان برگزار می‌شود،بیان کرد: زنان و دختران جامعه اسلامی باید همواره کردار و رفتار بی بی دوعالم را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: از جمله فضائل اخلاقی آن بانوی بزرگوار احترام والدین و همسرداری ایشان بود که به همه ما انسان‌ها به خصوص شیعه درس گذشت و وفاداری را آموختند.

کریمی ابراز کرد: وظیفه همه ما پیروی از رفتار و سبک زندگی ائمه اطهار است و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه والای انسانیت در تاریخ اسلام است.

وی گفت: شیوه فرزند پروری حضرت فاطمه زهرا(س) برای بانوان ما بهترین الگو است و یکی از مهم‌ترین شاخص‌های شخصیتی ایشان خانواده محوری بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی