تاریخ انتشار : شنبه 7 مارس 2015 - 6:34
کد خبر : 3452

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوداگی در دهدشت برگزار شد

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوداگی در دهدشت برگزار شد

با حضور فرماندار کهگیلویه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته منابع طبیعی و گرامیداشت ۴۱۲شهید شهرستان در دهدشت برگزار شد.

indexبه گزارش نسیم دنا از دهدشت،صبح امروز به مناسبت هفته منابع طبیعی و گرامیداشت ۴۱۲شهید شهرستان کهگیلویه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از جلوی اداره تربیت بدنی تا تپه نور‌الشهدا،باحضور فرماندار کهگیلویه،جمعی از اعضای شورای اداری و مردم شهیدپرور شهر دهدشت برگزار شد.

سید کرامت‌الله کریمی در حاشیه این همایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار نسیم دنا در دهدشت،اظهار داشت: شهدا سند هویتی انقلاب اسلامی ایران هستند.

فرماندار کهگیلویه بیان کرد: گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا و پیروی از رفتار و منش آنها بهترین الگو برای تربیت نسل امروز در جامعه اسلامی است.

وی بابیان اینکه شهرستان کهگیلویه شهیدان بسیاری تقدیم انقلاب کرد،تصریح کرد: مردم شهید پرور شهر دهدشت همیشه به آرمان‌های امام  راحل و انقلاب پایبند بوده و هستند.

کریمی عنوان کرد: منابع طبیعی ثروت خدادای است که در اختیار انسان‌ها قرار گرفته و ما باید با حفاظت از این منابع آنها را برای آیندگان به میراث بگذاریم.

وی بااشاره به اینکه شهرستان کهگیلویه از لحاظ اقلیمی دارای آب و هوای خشک است،ابراز کرد: کاشت حتی یک نهال می‌توانند در بیابان زدایی و تغییرات جویی یک منطقه اثر گذار باشد.

به گزارش نسیم دنا در پایان این مراسم به قید قرعه به عده‌ای از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

گفتنی است در این همایش ۴۱۲ اصله نهال برای بزرگداشت مقام شامخ شهدا بر فراز تپه نورالشهدا شهر دهدشت کاشته شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی