تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مارس 2015 - 3:08
کد خبر : 3396

همایش بزرگداشت امامزاده نورالدین (ع) در کهگیلویه برگزار شد

همایش بزرگداشت امامزاده نورالدین (ع) در کهگیلویه برگزار شد

باحضور فرماندار کهگیلویه همایش بزگداشت امامزاده نورالدین (ع) در بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

13931210000637_PhotoLبه گزارش نسیم دنا از دهدشت،سید کرامت‌الله کریمی صبح امروز در مرسم همایش امامزاده نورالدین(ع) که در روستای امامزاده نورالدین از توابع بخش چاروسا برگزار شد،اظهار داشت: اگر سادات در تاریخ امروز خوش نام هستند به خاطر این همبستگی و برای برون رفت از مشکلات جامعه خود بوده است.

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه زادگاه اولین شهید انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد این روستا با مردمانی مؤمن و انقلابی است،گفت: شهدا از ما انتظار دارند که حرکت امروز ما بر مبنای اتحاد،همدلی و  وحدت بنا شده باشد.

وی بابیان اینکه هم‌نشینی یعنی همدیگر را باور کردن،ابراز کرد: امامزادگان به عنوان جلوداران مکتب اسلام مسیر و راه را برای ما هموار کردند و هادی ما در این مسیر هستند.

کریمی بابیان اینکه تاریخ نظاره‌گر اعمال ما است،عنوان کرد: تاریخ به نگاه دین داری سادات فردا در عمل پاسخ می‌دهد  و ما موظفیم به این نگاه دین‌داری پاسخ دهیم.

وی باابراز قدردانی از مردم ولایت‌مدار روستای امامزاده نورالیدن برای برپایی چنین همایشی،تصریح کرد: پایداری وحدت در بین مردم مهم‌ترین خواسته شهدا است.

کریمی بابیان اینکه برطرف کردن مشکلات روستاها یکی از مهم‌ترین وظایف دولت است،تصریح کرد: در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل آبرسانی و جاده آرامگاه شهید حل می‌شود.

وی بابیان اینکه برای رفع مشکلات جاده ارتباطی این روستا تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌برد،بیان کرد: اگر جامعه غرب امروز از ایران اسلامی هراس دارد به خاطر اتحاد و پیوند است که در بین مردم وجود دارد و این پیوندها مقدمه‌ای برای پیشرفت و ترقی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی