تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فوریه 2015 - 15:59
کد خبر : 3220

اختلافات دامنه دار سران اصلاحات کهگیلویه

اختلافات دامنه دار سران اصلاحات کهگیلویه

در حالیکه تنها کمتر از یکسال تا انتخابات مجلس مانده است گزارشهای دریافتی حاکی از تداوم اختلاف وچند دستگی بین سران اصلاحات در حوزه انتخابات کهگیلویه ،چرام ،بهمئی ولنده می باشند.

imagesدر حالیکه تنها کمتر از یکسال تا انتخابات مجلس مانده است گزارشهای دریافتی حاکی از تداوم اختلاف وچند دستگی بین سران اصلاحات در حوزه انتخابات کهگیلویه ،چرام ،بهمئی ولنده می باشند.

حالیکه انتظار میرفت اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ با ائتلاف و یگانگی به استقبال رقابتهای انتخاباتی مجلس آتی روند اما اختلافات چندین ساله ،قدیمی و ریشه دار برخی از سران این جریان مانع یکپارچگی هواداران پرشماراین جریان شده است و با تحرکات اخیر و انفرادی سران این جریان که داعیه کاندیداتوری در آن حوزه را دارند کمترین تردیدو شکی در خصوص عدم اتحاد و ائتلاف آقایان  باقی نمانده است.

درحالیکه گزینه های کاندیداتوری و فعالین جریان راست سنتی در آن حوزه سخت در تلاش و تکاپو برای بررسی  وتدوین راهکارهای ورود به انتخابات آتی مجلس هستند بنظر میرسد اصلاح طلبان بیشتر به رقابتهای درون گروهی فکر میکنند.

همه اینها درحالی است که جوانان اصلاح طلب در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ چشم انتظار برخی از چهره های استانی  وملی برای اقدام در خصوص ورود واقدام عملی برای ترمیم شکافهای کهنه بین برخی افراد هستند. بنظر میرسد این چهره ها تمایلی برای ورود به به بحث اختلاف عمیق اصلاح طلبان  در آن حوزه نداشته و ترجیح میدهند در خصوص سایر حوزه های انتخابیه استان وارد نظریه پردازی و جوسازی شوند، امری که نمیتواند ناتوانی آنان را در رفع اختلافات و حتی ترس آنان از ورود به موضوع اختلافات را از دید اذهان عمومی بپوشاند.

بنظر میرسد داستان اصلاح طلبان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به پایان تلخ خود نزدیک ونزدیکتر میشود و یکبار دیگر شاهد رقابت برسر نشستن برکرسی نمایندگی این حوزه  بین جریانات راست افراطی وراست سنتی در کهگیلویه بزرگ باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی