تاریخ انتشار : شنبه 21 فوریه 2015 - 13:33
کد خبر : 3173

هیچ استانداری به فرهیختگی، تعامل‌پذیری و آشنا با دردهای مردم همچون خادمی نیست

هیچ استانداری به فرهیختگی، تعامل‌پذیری و آشنا با دردهای مردم همچون خادمی نیست

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: ستانداران گذشته تا کنون خدمات خوبی انجام داده‌اند اما هیچ استانداری به فرهیختگی، تعامل‌پذیری و آشنا با دردهای مردم همچون آقای خادمی نیست حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور افزود: در سفر ۱۸سال

1320نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: ستانداران گذشته تا کنون خدمات خوبی انجام داده‌اند اما هیچ استانداری به فرهیختگی، تعامل‌پذیری و آشنا با دردهای مردم همچون آقای خادمی نیست

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور افزود: در سفر ۱۸سال پیش مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد جاده پاتاوه-دهدشت کلنگ‌زنی شد که این پروژه در دولت‌های گذشته نهم و دهم ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و هم اکنون بعلت کمبود اعتبار تعطیل شد.

وی اظهارکرد: پیمانکار این پروژه ۴۸ میلیارد تومان مطالبه دارد در حالی که در سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان بودجه داشت که از این میزان۱۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خاطرنشان کرد: اگر این جاده باز شود استان کهگیلویه و بویراحمد و چهار شهرستان حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از بن‌بست خارج خواهد شد.

حجت الاسلام بزرگواری تصریح کرد: در انتهای رودخانه‌های پرآب شهرستان کهگیلویه سدهای مارون و نازمکان ساخته شد که این شهرستان هیچ بهره‌ای از این سدها نمی‌برد.

وی ادامه داد: قرار شد که بند انحرافی برای آبیاری ۵۰۰۰ هکتار زمین حومه غربی دهدشت ایجاد شود ۱۴ میلیارد تومان برای آن اختصاص داده شد اما تاکنون یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون به این پروژه اختصاص داه شد که متأسفانه به دلیل نبود اعتبار ۹ ماه حقوق کارگران را نداده‌اند و کار همانند پروژه جاده دهدشت -پاتاوه تعطیل است و مدیر پروژه جرأت نمی‌کند به کارگاه پروژه آبیاری زمین‌های کشاورزی برود.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد در نزدیکی استان خوزستان قرار دارد که ۷۰ حلقه چاه نفت در این شهرستان وجود دارد و ۱۵۰ هزار بشکه نفت از این چاه‌ها استخراج و به‌نام استان خوزستان عرضه می‌شود، پیگیری‌ ما در خصوص پرداخت حق و حقوق مردم ۱۴ روستای شهرستان بهمئی از این چاه های نفت ادامه دارد، ضمن اینکه وزارت نفت برای مردم این شهرستان جاده و راه احداث کند.

حجت الاسلام بزرگواری عنوان کرد: از فرزندان بهمئی برای اشتغال حتی در زمینه کارگری و نگهبانی هم در این چاههای نفتی استفاده نمی‌شود.

وی اظهارکرد: معدن فسفات چرام مشکلات زیادی دارد و هر چه سرمایه‌گذار برای این معدن می‌آیند معدن به جایی نمی‌رسد و حتی این معدن سر و صدای مردم را درآورده و سبب نارضایتی در بین مردم شده است.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: معدن فسفات چرام از سال‌ها قبل هر سرمایه‌گذاری می‌آید، آن را رها می‌کند و این پروژه به جای نرسید.

حجت الاسلام بزرگواری افزود: استانداران گذشته تا کنون خدمات خوبی انجام داده‌اند اما هیچ استانداری به فرهیختگی، تعامل‌پذیری و آشنا با دردهای مردم همچون آقای خادمی نیست.

وی اضافه کرد: بسیاری از بخشداران و فرمانداران دولت تدبیر و امید منصوب شده در حوزه‌های انتخابیه بنده ضعیف هستند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی