تاریخ انتشار : شنبه 21 فوریه 2015 - 13:17
کد خبر : 3170

بخشدار سرفاریاب گفت :از وضعیت آب شرب ، نبود ثبت احوال وروند رسیدگی به پرونده زمین های شرابگرو انتقاد کرد غلامحسن آتش سودا در نشست شورای اداری شهرستان چرام با اشاره به مشکلات و دغدغه های مردم سرفاریاب اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده در بخش سرفاریاب، عدم استقرار نمایندگی ثبت احوال است که مشکلات

13بخشدار سرفاریاب گفت :از وضعیت آب شرب ، نبود ثبت احوال وروند رسیدگی به پرونده زمین های شرابگرو انتقاد کرد

غلامحسن آتش سودا در نشست شورای اداری شهرستان چرام با اشاره به مشکلات و دغدغه های مردم سرفاریاب اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده در بخش سرفاریاب، عدم استقرار نمایندگی ثبت احوال است که مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

بخشدار سرفاریاب اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و نیز ثبت به موقع وقایع حیاتی چهارگانه در این بخش راه اندازی ثبت احوال ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به بحث تملک زمین های شرابگرو عنوان داشت: پرونده های مربوط به این زمین ها در مراجع قضایی به خوبی بررسی نمی شود بنابراین انتظار داریم برای رفع زودتر مشکلات در روند بررسی این پرونده ها تسریعی صورت گیرد.

آتش سودا با متذکر شدن این مطلب که استقرار دستگاه راهبری در مسیر بیدانجیر و بازگشایی این مسیر توسط اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و امور عشایر از مصوبات نشست شورای اداری قبل بود خواستار پیگیری این مصوبه شد و همچنین روشنایی معابر را از دغدغه های اصلی مردم سرفاریاب دانست.

رئیس شورای اداری سرفاریاب به خواسته همیشگی مردم سرفاریاب اشاره داشت و با اظهار تاسف از اینکه در آب شرب سرفاریاب هیچ تغییر و تحولی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: حجم عظیمی از مردم سرفاریاب متقاضی وضعیت آب بوده و آماده کنتورگذاری نیز هستند که امیدواریم هر چه زودتر این معضل برطرف شود.

این مسئول با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز خواستار خط کشی وسط جاده باغچه سادات و نصب علایم راهنمایی و رانندگی در این جاده شد و تصریح کرد: همچنین بریدگی های وسط تنگ پیرزال و گاردریل های شکسته در این جاده که حادثه خیز بوده نیاز به بررسی دارد چراکه طی ۴۵ روز گذشته شاهد دو تصادف در این نقطه بوده ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی