تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 مارس 2014 - 14:12
کد خبر : 316

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: ۱۹۱آموزشگاه در کهگیلویه و بویراحمد پذیرای میهمانان نوروزی هستند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:  ۱۹۱آموزشگاه در کهگیلویه و بویراحمد پذیرای میهمانان نوروزی هستند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ پایگاه اسکان نوروزی در قالب ۱۹۱ آموزشگاه و یکهزار و ۴۷۲ کلاس درس از ۲۸ اسفند ۹۲ تا ۱۳ فروردین ۹۳ پذیرای میهمانان نوروزی استان هستند.

نسیم دنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ پایگاه اسکان نوروزی در قالب ۱۹۱ آموزشگاه و یکهزار و ۴۷۲ کلاس درس از ۲۸ اسفند ۹۲ تا ۱۳ فروردین ۹۳ پذیرای میهمانان نوروزی استان هستند.

سید موسی خادمی در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان، افزود: همچنین همه هتل ها، مهمانپذیرها، مسافرخانه ها و کمپینگ های اقامتی استان نیز برای استقبال از میهمانان مهیا شده اند.وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یاسوج پایتخت طبیعت ایران نام گرفته همه امکانات باید به طرز شایسته ای در اختیار میهمانان قرار گیرد.

خادمی با بیان اینکه این امر لزوم مشارکت و همکاری همه نهادها را دو چندان می کند، اظهار داشت: مشارکت تمام نهادهای دولتی در فراهم کردن شرایط لازم برای تامین رفاه حال مسافران نوروزی در این استان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.استاندار با اشاره به لزوم ارزیابی عملکرد نهاد ها در این خصوص گفت: فعالیت متولیان امور مربوط به میهمانان نوروزی این استان ارزیابی و دستگاه های اجرایی برتر معرفی واز آنها تجلیل خواهد شد.

8588130004787353110خادمی افزود: این ارزیابی در زمینه اسکان مناسب، اطلاع رسانی مطلوب، زیبا سازی محیط، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و حفظ امنیت است.وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد چهار راه مرکز کشور به منطقه جنوب است، عنوان کرد: این استان به دلیل تنوع آب و هوایی و شرایط اقلیمی برای گردشگران بخصوص اکوتوریسم و طبیعت گردی از جایگاه خاصی برخوردار است و همه ما باید خود را برای استقبال گرم و صمیمی و ارائه خدمات شایسته به گردشگران، مهمانان نوروزی و مردم از هم اکنون آماده کنیم.استاندار افزود: برای رفاه حال شهروندان و مهمانان نوروزی، ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی با کمیته ای ۱۴ گانه در استان و متناظر آن درهمه شهرستانها تشکیل شده است.

خادمی بیان داشت: این کمیته ها  باید زمنیه خدمات رسانی به مردم، مهمانان و گردشگران را به نحو شایسته ای فراهم کنند.استاندار با بیان اینکه این کمیته ها در ایام تعطیلات نوروزی به طور شبانه روزی فعالند و آماده پاسخگویی هستند، اظهار داشت: پیش بینی می کنیم امسال بر تعداد میهمانان نوروزی افزوده خواهد شد و همه امکانات باید برای رفاه حال این میهمانان در استان فراهم باشد.

خادمی همچنین بر شناسایی همه نقاط خوب گردشگری، مکان های اسکان، جایگاه های تامین امکانات از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها تاکید کرد.وی یادآور شد: با توجه به اینکه از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ تا ۲۶ اسفند ۹۲ و ۱۲ تا ۱۶ فروردین ۹۳ به عنوان ایام فاطمیه اول و دوم نامگذاری شده در برگزاری برنامه های نوروز حرمت این ایام حفظ شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی