تاریخ انتشار : جمعه 20 فوریه 2015 - 11:13
کد خبر : 3133

جامعه ما باید یک جامعه ی با نشاط سیاسی باشد

جامعه ما باید یک جامعه ی با نشاط سیاسی باشد

مقیمی، فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان دولت در خط اول جبهه کار قرار دارند و دولت همه امیدش این است که سیاست ها و برنامه های دولت را با موفقیت به پیش ببرید و از نظرات افراد به خوبی استقبال و استفاده نمایید.

showimage.aspx.jpg4444444444نسیم دنا : معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تمام کسانی که می توانند فعالیت سیاسی داشته باشند باید حمایت شوند تا جامعه ما، جامعه ی با نشاط سیاسی باشد.
مهندس محمدحسین مقیمی در همایش فرمانداران و بخشداران استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، افزود: در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، یک انتخابات خوب، جامع، با نشاط، فراگیر و حضور حداکثری مردم مد نظر ما است و با توجه به اهمیت انتخابات، مقدمات آن از هم اکنون آغاز شده است.
وی به فرمانداران و بخشداران اظهار داشت: چون مجری انتخابات هستیم باید آن را خوب برگزار و از آن صیانت کنیم، نگهبان رای مردم باشیم چون به فرموده مقام معظم رهبری، رای مردم حق الناس است و باید حق الناس حفظ شود.
مقیمی گفت: ما باید در تمام فرآیند انتخابات دقت عمل لازم را داشته باشیم .
به گفته وی، فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان دولت در خط اول جبهه کار قرار دارند و دولت همه امیدش این است که سیاست ها و برنامه های دولت را با موفقیت به پیش ببرید و از نظرات افراد به خوبی استقبال و استفاده نمایید.
وی گفت: به عنوان نماینده عالی دولت رئیس شوراهایی هستید که در شهرستان برگزار می گردد با اقتدار تصمیم بگیرید و مشکلات مردم را حل کنید و دیدگاه ها، نظرها و عملکرد دولت را برای مردم بیان کنید.
معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: مردم از دولت انتظار عملی شدن وعده های رئیس جمهور را دارند.
وی تاکید کرد: ما باید با وجود همه تهدیدات خارجی، تحریم ها، فشارها و پایین بودن قیمت نفت، تلاش کنیم، مشکلات مرم کمتر شود و بهترین بازدهی را داشته باشیم و فعالیت های اجرایی شهرستان را به نحوی به پیش برد که منجر به رفع مشکلات مردم شود.
مقیمی ادامه داد: وظیفه فرمانداران و بخشداران این است که جایگاه، شان و اعمال، رفتار و گفتار خود را حفظ کنند.
وی تاکید کرد: کار مهم فرمانداران و بخشداران، رابطه صمیمی و خوب با مردم است و مسجد بهترین مکان برای ارتباط با مردم می باشد و مردم حکومت اسلامی را درنحوه رفتار و شخصیت ما می بینند.
مقیمی به افزایش کارائی دستگاه ها، استفاده بهینه از منابع و امکانات، تحقق سیاست های عمومی و برنامه های توسعه، ایجاد امنیت و آرامش، نشاط عمومی، پاسخگویی شفاف به مردم، زمینه سازی مناسب جهت رشد و ارتقاء فرهنگی و سیاسی جامعه و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات ونظارت برپروژه های عمرانی و رعایت نظم و مقررات اداری به فرمانداران تاکید کرد.
وی به عملکرد و اقدامات کم نظیر انجام شده در حوزه رفاهی ایثارگران در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: مصوبه مربوط به ایثارگران، قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از جمله اقدامات بسیار خوبی است که در دولت تدبیر و امید انجام شد و این کار بزرگ کمتر اطلاع رسانی شده است.
مقیمی به تقدیم لایحه بودجه در فرصت قانونی ۱۵ آذر به مجلس، اتمام برخی پروژه های عمرانی در استان ها، عملکرد دولت در طرح تحول نظام سلامت، بهداشت و درمان و … نیز اشاره کرد.
به گفته معاون سیاسی وزیر کشور، زمان تحویل دولت، تورم ۴۳ درصدی بود و امروز نرخ رشد تورم کاهش پیدا کرد و به ۱۶ درصد رسیده است و باید این موضوعات به خوبی برای مردم بیان گردد.
وی به فعالیت های خوب دولت اینکه رشد اقتصادی ما منفی ۵٫۶درصد بود و اکنون به مثبت چهار رسیده است، اینکه بیکاری و اشتغال و سرمایه گذاری راکد بود و طرح های اجرایی و عمرانی با مشکل مواجه بودند و با این حال کمتر از گذشته منابع مالی وجود داشت، دولت با برنامه ریزی و تدبیر این مشکلات را به حداقل رسانده است، اشاره کرد.
مقیمی با بیان اینکه، عملکرد دولت تدبیر و امید قابل دفاع است به سرکشی مستمراز خانواده های معزز شهدا، تکریم ارباب رجوع، اقامه نماز جماعت در ادارات، پاسخگویی به مردم به نحو مطلوب، توجه به مسائل ارزشی و باورهای دینی و تعامل بالا با مردم، نخبگان و بزرگان تاکید کرد.

معاون وزیر کشور، مسئله کار و اشتغال را شاخص مهمی در برنامه های دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: با همه محدودیت ها و شرایط خاص در حوزه اقتصادی، فعالیت و تلاش ها روز به روز بیشتر شده است تا برنامه ها سریعتر به نتیجه برسند، رشد اقتصادی ما سیر صعودی به خود گرفته و سرمایه گذران و کارآفرینان به سرمایه گذاری در کشور راغب تر شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی