تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فوریه 2015 - 10:40
کد خبر : 3086

ثبت ۴۴۸ شرکت در سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد

ثبت ۴۴۸ شرکت در سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان گفت: در کهگیلویه وبویراحمد در سال جاری ۴۴۸ شرکت اعم از تجاری وتعاونی به ثبت رسیده است که در این زمینه رتبه ۲۶ را در کشور دارا هستیم.

6نسیم دنا : مدیرکل ثبت اسناد واملاک کهگیلویه وبویراحمد گفت :در ۹ماهه سال جاری تعداد ۴۳۴۰۳ شرکت اعم از تجاری وتعاونی در کشور به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱درصد کاهش داشته است.

سعید محوری گفت: در میان استانهای کل کشور در سال ۹۳بیشترین شرکتهای ثبت شده مربوط به اداره ثبت شرکتهای تهران واستان خراسان رضوی به ترتیب با ۱۲۸۱۷و۲۹۹۸شرکت ثبت شده وکمترین متعلق به خراسان شمالی با ۲۱۲ شرکت وخراسان جنوبی با ۲۱۵ شرکت می باشد.

وی گفت: در کهگیلویه وبویراحمد در سال جاری ۴۴۸ شرکت اعم از تجاری وتعاونی به ثبت رسیده است که در این زمینه رتبه ۲۶ را در کشور دارا هستیم.

محوری افزود:مجموع شرکتهای ثبت شده مشتمل بر دو زیر مجموعه شرکتهای تجاری وتعاونی می باشد که سهم شرکتهای تجاری از کل شرکتهای ثبت شده در کشور معادل ۸۹درصد وسهم شرکتهای تعاونی ثبت شده معادل ۱۱درصد می باشد.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: در ۹ماهه سال جاری به ازای هر صد هزار نفر جمعیت ۵۶ شرکت ثبت شده است که بیشترین شرکتهای ثبت شده مربوط به استانهای تهران ویزد به ترتیب با ۱۰۷ و۸۶ شرکت ثبت شده وکمترین شرکتها ی ثبت شده به ازای هر صد هزار نفر جمعیت متعلق به استانهای سیستان بلو چستان با ۱۶ شرکت وخراسان شمالی با ۲۴ شرکت ثبت شده می باشد.

محوری خاطرنشان کرد:در نه ماهه سال ۹۳در کشور تعداد ۵۵۹۶موسسات غیر تجاری به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷درصد کاهش داشته است.

وی افزود : در میان استانهای کشور در سال جاری بیشترین موسسات تجاری ثبت شده مربوط به اداره ثبت شرکتهای تهران واستان خراسان رضوی به ترتیب با ۱۴۳۴و۴۵۴ موسسه وکمترین متعلق به استانهای سیستان وبلوچستان وخراسان شمالی است.

محوری در پایان گفت: در استان کهگیلویه وبویراحمد ۴۸ شرکت تجاری در سال جاری به ثبت رسیده است که در این زمینه رتبه ۲۷ کشور را دارا هستیم .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی