تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 فوریه 2015 - 4:02
کد خبر : 3045

مهمترین شاخصه‌ کنونی کهگیلویه و بویراحمد همگرایی میان مسئولان استانی است

مهمترین شاخصه‌ کنونی  کهگیلویه و بویراحمد همگرایی میان مسئولان استانی است

غلام محمد زارعی با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخصه‌های کنونی استان کهگیلویه و بویراحمد همگرایی میان مسئولان استانی است، خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی بهترین نوع تعامل میان مجمع نمایندگان استان و استاندار و سایر مسئولان ارشد استانی را داریم.

SONY DSCنسیم دنا:نماینده شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی  در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد باتشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: نعمت انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که همه باید شکرگزار خداوند متعال باشیم.غلام‌ محمد زارعی ضمن تمجید از سخنان ارزشمدارانه معاون پارلمانی رئیس جمهور  با توجه به شرایط روز در جمع مردم یاسوج ، به وحدت وهمدلی در استان اشاره کرد وگفت :همگرایی میان مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در هیچ دوره‌ای اینگونه نبوده است.

وی با اشاره به همراهی مجموعه مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد از جمله  آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه  در استان  دکتر خادمی استاندار ،مجمع نمایندگان استان ” و مجموعه مدیریتی کنونی استان ، تصریح کرد: فرصت مغتنمی پیش آمده که می بایست این فرصت برای خدمات رسانی مطلوب به مردم غنمیت شمرده شود.
زارعی گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار داریم حالا که همراهی و همگرایی مدیران و مسوولان استانی فراهم شده در همراهی با این مجموعه از خود تلاش بیشتری نشان دهد

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف اظهارکرد: بزرگترین خدمت مردم استان ایثارگری در هشت سال دفاع مقدس بود.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخصه‌های کنونی استان کهگیلویه و بویراحمد همگرایی میان مسئولان استانی است، خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی بهترین نوع تعامل میان مجمع نمایندگان استان و استاندار و سایر مسئولان ارشد استانی را داریم.
زارعی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از جوانان متخصص و متعهدی برخوردار است که دولت می‌تواند از آنها در رده‌های مختلف مدیریتی استفاده کند.
نماینده شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در خاتمه ضمن تشکر از حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در استان گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار داریم در تخصیص اعتبارات بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد را دریابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی