تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فوریه 2015 - 4:00
کد خبر : 3031

کهگیلویه وبویراحمد دارای کمترین طلاق ثبت شده در کشور در سال جاری

کهگیلویه وبویراحمد دارای کمترین طلاق ثبت شده در کشور در سال جاری

محوری گفت:از میان استانهای کل کشور درسال ۹۳،بیشترین طلاق های ثبت شده مربوط به استاهای تهران وخراسان رضوی به ترتیب با ۲۴۷۸۴و۱۳۰۷۴طلاق وکمترین متعلق به ایلام با ۴۲۲طلاق وکهگیلویه وبویراحمد با ۶۹۶ طلاق می باشد

ن6سیم دنا : مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران در درابطه با ازدواج های ثبت شده در سامانه ثبت وقایع ازدواج وطلاق در سال ۹۳ گفت : در نه ماهه سال جاری تعداد ۵۱۶۲۹۵واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹درصد کاهش داشته است.

سعید محوری ازدواج های ثبت شده در استان کهگیلویه وبویراحمد را در همین مدت ۴۸۲۰واقعه ذکر کرد.

وی مجموع ازدواج های ثبت شده  در کشور را مشتمل بر دوع نوع ازدواج دائم وموقت ذکر کرد وگفت: سهم ازدواج دائم از کل ازدواج های ثبت شده ۹۷/۹۹درصد وسهم ازدواج موقت ۰۳/درصد می باشد.

محوری گفت در میان استانهای کشور در سال ۹۳بیشترین ازدواج های ثبت شده مربوط به استانهای تهران وخراسان رضوی به ترتیب با ۶۵۷۳۵و۴۸۶۲۴ازدواج وکمترین متعلق به استانهای سمنان با ۳۸۴۲ازدواج وایلام با ۳۹۰۱ازدواج می باشد.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد:در ۹ماهه سال ۹۳به ازای هر ۱۰هزار نفر جمعیت ۶۶۳ازدواج  در کشور ثبت شده است که در میان استانهای کشور بیشترین ازدواج ثبت شده به ازای هر صدهزار نفر جمعیت به ترتیب متعلق به استانهای اردبیل با ۹۷۲ازدواج وکردستان با ۸۹۲ازدواج وکمترین ازدواج های ثبت شده متعلق به بوشهر با ۴۹۳ازدواج والبرز با ازدواج می باشد.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با اشاره به ثبت وقایع طلاق نیز گفت: طبق گزارش استخراج شده از سامانه ثبت وقایع ازدواج وطلاق در نه ماهه سال۹۳  در کشورتعداد ۱۱۶۸۴۲طلاق در دفاتر طلاق به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۰۴/درصد افزایش داشته است.

محوری گفت:از میان استانهای کل کشور درسال ۹۳،بیشترین طلاق های ثبت شده مربوط به استاهای تهران وخراسان رضوی به ترتیب با ۲۴۷۸۴و۱۳۰۷۴طلاق وکمترین متعلق به ایلام با ۴۲۲طلاق وکهگیلویه وبویراحمد با ۶۹۶ طلاق می باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی