تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فوریه 2015 - 4:54
کد خبر : 2965

بازدید حجت الاسلام بزرگواری از آموزشکده های فنی وحرفه ای پسران ودختران یاسوج

بازدید  حجت الاسلام بزرگواری از آموزشکده های فنی وحرفه ای پسران ودختران یاسوج

نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی ،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی از آموزشکده های فنی وحرفه ای پسران ودختران یاسوج بازدید وازنزدیک در جریان فعالیتهای این دو آموزشکده قرار گرفت.

3نسیم دنا :نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی ،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی از آموزشکده های فنی وحرفه ای پسران ودختران یاسوج بازدید وازنزدیک در جریان فعالیتهای این دو آموزشکده قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،حجت الاسلام بزرگواری در این بازدید از کلیه بخش ها از جمله کارگاهها ،آزمایشگاهها ،خوابگاهها ،وپروژه های عمرانی در حال ساخت و بهسازی بازدید به عمل آورد .

وی در این بازدید ضمن تقدیر وتشکر از فعالیت های انجام شده در آموزشکده های پسران ودختران یاسوج ،به گسترش آموزش های فنی وحرفه ای درسطح استان تأکید وقول همکاری ومساعدت درجهت رفع مشکلات وموانع مربوط به آموزشکده های استان را داد.

حجت الاسلام بزرگواری به جلسه نمایندگان استان با دکتر شفیعی رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور اشاره کرد وگفت : در این جلسه برای رفع مشکلات این دو آموزشکده تصمیمات خوبی گرفته شد که امیدواریم عملی شوند.

نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی ،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی هدف از این بازدید را ارتباط وتعامل بیشتر با دستگاهها ی اجرایی وآموزشی دانست وگفت:دراین بازدید ها مشکلات وکمبودها شناسایی می شود که در سطح کلان ما نمایندگان باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی شناخت دقیق از ظرفیتها وپتانسیلها را از دیگر اهداف این بازدید ها ذکر کرد وگفت : امیدواریم با ارتباط وتعامل بیشتر شاهد خدمت رسانی بهتر به مردم استانمان باشیم.

بزرگواری به اهمیت رشته های فنی وحرفه ای در برهه کنونی اشاره کردوگفت: با توجه به معضل بیکاری درکشور توجه ویژه به رشته های فنی وحرفه ای برای جذب فارغ التحصیلان این رشته ها به بازار کار یک ضرورت انکار ناپذیر است.

وی بیشترین مراجعات به نمایندگان ومسئولان ارشد استانی را پیرامون موضوع اشتغال وبیکاری دانست وخاطرنشان کرد:آموزشهای فنی حرفه ای بستر مناسبی برای اشتغالزایی وکمک به توسعه وتعالی کشور است.

رئیس آموزشکده پسران یاسوج در بازدید نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی ،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی از این آموزشکده ضمن تمجید از حضور ایشان کمبود فضای آموزشی را از مهمترین مشکلات این واحد دانشگاهی ذکر کرد وگفت :برای ارتقاء مقاطع بالاتر وگسترش این آموزشکده فضای آموزشی باید گسترش یابد.

دکتر رحیم امین زاده با بیان اینکه بیش از ۱۶۰۰دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند گفت : فارغ اتحصیلان این آموزشکده به علت مشکلات فضای آموزشی ونبود مقطع کارشناسی مجبورند در استانهای دیگر به تحصیل بپردازند در صورتیکه امکانات ما منهای فضای آموزشی جوابگو می باشد.

در بازدید نماینده محترم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی ،چرام ولنده از آموزشکده فنی وحرفه ای دختران  یاسوج نیز سرکار خانم فرزانه آرامش رییس این آموزشکده ضمن قدردانی از حضور حجت الاسلام بزرگواری با اشاره به عملکرد واقدامات صورت گرفته خاطرنشان کرد.پرداختن به امورفرهنگی وپشتیبانی وحمایت از دانشجویان دختر به این دلیل است که ما آنهارا به عنوان یک نسل می نگریم نه یک فرد، ودر صورت ایجاد محیطی سالم بقیه اقدامات آموزشی ، اداری ،مالی و… معنا پیدا می کند.

وی توجه به تجهیزات وزیرساختهای این آموزشکده را که قدیمی ،فرسوده وبروز نیستند را امری لازم وضروری دانست وخواستار همکاری نمایندگان در این زمینه شد.

آرامش گفت: بیش از ۶۰۰ دانشجو در رشته های طراحی دوخت ،کودکیاری،حسابداری،کامپیوتردر این آموزشکده مشغول تحصیل هستند .

2

4
1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی