تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فوریه 2015 - 3:08
کد خبر : 2932

بازدید سرگروهای آموزشی فنی وحرفه ای از هنرستانهای مارگون ولوداب

بازدید سرگروهای آموزشی فنی وحرفه ای از هنرستانهای مارگون ولوداب

سید علی اکبر هاشمی در خصوص کیفیت‌بخشی به آموزش‌های مهارتی گفت: ارائه آموزش‌های همراه با تولید، اجرای طرح تعالی مدیریت کار و دانش، آموزش و توانمندسازی مدیران و هنرآموزان هنرستان‌ها از جمله این برنامه‌ها هستند

DSC_0028نسیم دنا : معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان گفت:سرگروهای آموزشی فنی وحرفه ای از هنرستانهای مارگون ولوداب بازدید واز نزدیک مسائل ومشکلات آموزشی آنها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،سید علی اکبر هاشمی افزود: در هنرستان امام خمینی (ره ) لوداب دانش آموزان در ۴رشته تحصیلی برق،ساختمان،تاسیسات وکامپیوتر ودر هنرستان دخترانه مارگون سه رشته تحصیلی حسابداری،نقشه کشی وکامپیوتر وجود دارد که دانش آموزان دراین رشته ها مشغول به تحصیل هستند.

وی اظهار داشت: سرگروهای آموزشی فنی وحرفه ای در سال تحصیلی جاری تا کنون از هنرستانهای دهدشت،چرام ،لنده،گجساران ،یاسوج نیز بازدید کرده اند وکارگاههای آموزسی متعددی نیز در این بازدیدها برای هنرآموزان در جهت ارتقاء دانش افزایی وتبادل نظر پیرامون ارتقاء کیفیت آموزشی برگزار نموده اند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه هنرستانها در تربیت نیروی انسانی ماهر و آماده به کار در جامعه نقش مهمی دارند گفت:بنا داریم با رفع مشکلات وکمبودهای هنرستانها در استان زمینه ارتقاء کیفیت مهارت آموزی دانش آموزان را بیش از گذشته فراهم آوریم.

وی توسعه هنرستان های فنی ، حرفه ای و کاردانش و توسعه و ارتقاء رشته های فنی برای جذب بازار کار را از سیاست های مهم آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید ذکر کرد وگفت: امیدواریم با برنامه ریزیهای اصولی و مدون و هدایت دانش آموزان به سمت این رشته ها زمینه اشتغال آنها را برای بازار کار فراهم آوریم.

هاشمی خاطرنشان کرد:اشتغال وبیکاری از معضلات امروز جامعه است که هنرستانهای فنی وحرفه ای زمینه مناسبی برای رشد مهارت آموزی وکمک به اشتغال جوانان است.
آینده بدنه بخش صنعت کشور را  تکنسین ها ی هنرستانها تشکیل  میدهند

وی با بیان این مطلب که امروز توجه به هنرستان‌ها به دلیل کارکرد آن‌ها، اهمیت فراوان دارد، خاطرنشان کرد: می‌توانیم از شرایط سخت مانند انواع تحریم‌ها با توسعه آموزش در هنرستان‌های کارودانش به درستی و بیشترین استفاده را برای پیشرفت وتعالی کشور داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص کیفیت‌بخشی به آموزش‌های مهارتی گفت: ارائه آموزش‌های همراه با تولید، اجرای طرح تعالی مدیریت کار و دانش، آموزش و توانمندسازی مدیران و هنرآموزان هنرستان‌ها از جمله این برنامه‌ها هستند

هاشمی ضمن تقدیر وتشکر و اعلام رضایت از فعالیتهای سرگروهای آموزشی فنی وحرفه ای خاطرنشان کرد : باید کاری کنیم که دانش آموزان به سمت فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای بروند و در آینده بدنه بخش صنعت کشور را همین تکنسین ها تشکیل دهند، بنا براین برنامه ریزی برای توسعه منابع انسانی ، تجهیزات و آماده سازی جامعه برای پذیرش این دانش آموزان می تواند گام های مؤثری در این بخش باشد.

هاشمی در پایان سرگروهای آموزشی را بازوان تخصصی آموزش وپرورش برشمرد وگفت: ارتقاء کیفیت آموزش مستلزم توجه به گروهای آموزش است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی