تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فوریه 2015 - 20:06
کد خبر : 2905

بارش نعمات فراوان انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد

بارش نعمات فراوان انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بارش نعمات انقلاب اسلامی در این استان همواره وجود داشته، تصریح کرد: مردم این استان در همه صحنه‌ها جانانه به میدان آمده‌اند و نظام هم برای آن‌ها کم نگذاشته است

IMG13083313 نسیم دنا : دکتر سید موسی خادمی در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران، با تبریک ایام فرخنده دهه مبارک فجربه همه مردم نجیب وفهیم استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم استان ما با روحیه انقلابی و ولایت‌مدارانه با حضور خود در تمامی صحنه‌ها پیشتاز و زبانزد خاص و عام بوده و هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: همه به دنبال این هستیم که جمهوری اسلامی کارآمد باشد و همه باید امروز خود را در صحنه عمل برای این کار آماده کنیم.

وی گفت: امروز ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای شناخته شده و در منطقه بدون ایران هیچ حرکتی نمی‌شود انجام داد چراکه در استقلال سیاسی و پیشرفت علمی در منطقه جزء کشورهای پیشرو است.

بارش نعمات فراوان انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بارش نعمات انقلاب اسلامی در این استان همواره وجود داشته، تصریح کرد: مردم این استان در همه صحنه‌ها جانانه به میدان آمده‌اند و نظام هم برای آن‌ها کم نگذاشته است..

دکتر خادمی گفت: اینک در بسیاری از شاخصه‌ها رشد استان ما مطلوب بوده است اما باید دانست که پیش از انقلاب در این استان هیچ آسفالت، دانشگاه و برق و گازی وجود نداشته و همین موجب نمود برخی از محرومیت‌ها تاکنون شده است.

خادمی ادامه داد: نابرابری‌های زیادی میان این استان و سایر استان‌ها از گذشته وجود داشته که امروز وظیفه داریم سرعت‌ها را بیشتر کنیم تا بتوانیم خلاء‌های موجود را پر کنیم.

برقراری توازن منطقه‌ای از برنامه‌های دولت تدبیر و امید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید برقراری توازن منطقه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد است که در برنامه ششم بیشتر دیده خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید از خود استان مشکلات را برطرف کنیم و تا از درون نجوشیم اتفاق خاصی نخواهد افتاد تا بتوانیم به توسعه پایدار دست پیدا کنیم

کلنگ زنی وافتتاح ۲۱۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۵میلیارد تومان

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اکنون در استان و برای دهه فجر ۲۱۹ پروژه عمرانی با ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار داریم، تصریح کرد: دلیل ناتمامی هزار و ۸۰۰ پروژه این استان کلنگ‌زنی‌های بی‌رویه گذشته است.

به جای فکر به طایفه‌گرایی به توسعه استان برای عبور از محرومیت تاریخی بیندیشیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رضایت باندهای سیاسی برای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بی‌اهمیت است.

دکتر خادمی همچنین با بیان سخنانی در خصوص لزوم نپرداختن به مسائل قومی و طایفه‌ای اظهار کرد: به جای این که به فکر طایفه‌گرایی باشیم باید به توسعه استان برای عبور از محرومیت تاریخی فکر کنیم.

وی در ادامه خدمات نظام جمهوری اسلامی را در نقطه به نقطه استان قابل مشاهده ذکر کرد و گفت: اما باید برای همطراز شدن با سایر استان‌ها در توسعه تنها به فکر کار و تلاش و خدمت باشیم و کمتر به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم که طایفه‌گرایی و دم زدن از قومیت‌ها از این حاشیه‌ها به شمار می‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص افزود: امروز نباید تنها به فکر این باشیم که بخشدار فلان منطقه از کدام طایفه و فامیل انتخاب شود بلکه باید به دنبال رفع مشکلات مناطق باشیم و دست از برخی حرف‌ها که رنگ و بوی طایفه‌ای قومی دارد در این استان برداریم.

نبض سیاست بیش از اقتصاد وفرهنگ در استان می‌زند

دکتر خادمی با به اظهارات سال گذشته خود که گفته بود متأسفانه نبض سیاست بیش از اقتصاد در استان می‌زند، تصریح کرد: کار سیاسی به جای خود اما باید اولویت‌ها را در نظر گرفت که اکنون اولویت با کار و عبور از محرومیت با تلاش و همت مضاعف است.

وی گفت: البته احزاب و گروه‌های سیاسی باید بدانند که با تلاش و خدمت هر چه بیشتر است که می‌توانند رضایت مردم را جلب کنند و بهترین راه تبلیغ کار کردن و خوب کار کردن برای مردم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بهترین راه جلب و جذب رأی این است که خادم خوبی برای مردم باشیم که راه آن خوب کار کردن است.

مسئول ارشد اجرایی در استان اظهار داشت: سعی ما بر این است که انتخابات سالم در استان برگزار شود و خروجی آن چیزی است که مردم می‌خواهند.

اطلاع‌رسانی باید از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی مدیران باشد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گریزی به مسائل رسانه‌ای و مطبوعاتی در استان زد و گفت: اطلاع‌رسانی باید یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی مدیران باشد که متأسفانه مدیرانی که دانش اطلاع‌رسانی ندارند به خوبی از این فضا استفاده نمی‌کنند.

دکتر خادمی با گلایه از برخی رسانه‌ها که صحبت‌ها و مطالب اصلی و کلی را رها کرده و تنها به جزئیات می‌پردازند، تصریح کرد: بداخلاقی رسانه‌ای در استان وجود دارد که برای مثال از یک جلسه ۳ ساعته مدیران تنها یک قسمت کوچک حاشیه‌ای بزرگ‌نمایی می‌شود و بقیه حرف‌ها و تصمیمات در رسانه‌ها دیده نمی‌شوند.

خادمی در خصوص اختلاس در استان گفت: جز استان‌های پاک کشور در موضوع اختلاس هستیم و استان ما در این زمینه استان شیشه‌ای است اما نمی‌توان منکر پارتی‌بازی و رابطه‌بازی بود که برای رفع این معضل هم باید کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای خدمت به مردم به دنبال رضایت هیچ خط و باندی در استان نیستیم و تنها ملاک ما خدمت به مردم و کار و تلاش برای آبادانی استان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی