تاریخ انتشار : شنبه 31 ژانویه 2015 - 10:55
کد خبر : 2877

حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور سخنران روز۲۲بهمن در یاسوج

حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور سخنران  روز۲۲بهمن در یاسوج

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه مخالف سخنرانی تاجگردون در مراسم ۲۲ بهمن نیستیم، گفت: تصمیم‌گیری در خصوص چگونگی مراسم ۲۲ بهمن امر مهمی است که با اختیار به شهرستان‌ها واگذار شده و اگر قرار است این‌گونه به حاشیه برود این تنفیذ اختیار را پس می‌گیریم.

635135700865799131رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه آغاز دهه‌فجر با تسلیت رحلت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به دستاوردهای کشور بعد انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کشور ما بعد از انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیم و مهمی کسب کرد که از جمله آن می‌توان به پیشرفت‌های علمی و همچنین استقلال کشور در تمام ابعاد اشاره کرد.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع عنوان کرد: پیشرفت در زمینه‌های علمی، پزشکی، هوافضا، سلول‌های بنیادی، تجهیزات نظامی و سایر پیشرفت‌ها که به دست توانمند دانشمندان و جوانان این کشور رقم خورد همه در سایه انقلاب اسلامی به دست آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی کشور تحت سلطه اجانب بود و در هیچ صحنه و معادله جهانی به چشم نمی‌آمد، تصریح کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی هیچ معادله جهانی بدون حضور کشور ما انجام نمی‌شود و این موضوع را در مذاکرات ۱+۵ به وضوح مشاهده می‌کنیم که پنج کشور قدرتمند جهان در یک طرف میز مذاکره و کشور ما به تنهایی در طرف دیگر به مذاکره می‌پردازند که این نشان قدرت ما در تمام صحنه‌هاست.

این مسئول به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: ستاد دهه فجر از ۲ ماه پیش و با حضور ۲۰ کمیته استانی و حدود ۴۰۰ کمیته شهرستانی و بخشی تشکیل شد که در این کمیته‌ها بالغ بر چهار هزار برنامه مختلف برگزار می‌شود.

خاضع با بیان اینکه دستاوردها و خدمات ۳۶ ساله نظام اسلامی باید به خوبی برای قشر جوان ما تبیین شود، افزود: فردا و همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام به کشور رژه خودرویی و موتوری در شهر یاسوج از فرودگاه تا گلزار شهدا و در شهرستان‌ها از ورودی شهرها به طرف گلزار شهدا برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با لحظه ورود حضرت امام به کشور را از دیگر برنا‌مه‌های ۱۲ بهمن دانست و تصریح کرد: زنگ انقلاب با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و در سالن پوریایی ولی به صدا در می‌آید.

وی برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم، برگزاری جشن‌های شاد و متنوع ویژه همه اقشار جامعه، برگزاری محافل انس با قرآن، نشست تحلیلی انقلاب در صدا و سیمای مرکز استان، برگزاری مسابقات ورزش‌های فرهنگی و هنری، کوهپیمایی، برگزاری پیاده‌روی حرم تا حرم از گلزار شهدای یاسوج تا حرم مطهر حضرت بی‌بی‌حکیمه (س) در ۱۹ بهمن، برگزاری گفتمان دینی جلسات بصیرت‌افزایی و پرسش و پاسخ در مدارس، کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، جشنواره موسیقی، جشنواره سرود انقلاب در شهرستان کهگیلویه، جشن ویژه بانوان در ۱۵ بهمن و همچنین برگزاری نشست با موضوع شناخت اندیشه‌های حضرت امام (ره) از دیگر برنامه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ایام‌الله ۲۲ بهمن است.

این مسئول با بیان اینکه جهت احترام به مسئولان شهرستانی انتخاب سخنران مراسم ۲۲ بهمن به شهرستان‌ها واگذار شده است، گفت: مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها به هماهنگی ائمه جمعه و فرمانداران انتخاب می‌شود و در بخش‌ها ائمه جمعه و بخشدار سخنرانان را انتخاب کنند.

خاضع با بیان اینکه مخالف سخنرانی تاجگردون در مراسم ۲۲ بهمن نیستیم، گفت: تصمیم‌گیری در خصوص چگونگی مراسم ۲۲ بهمن امر مهمی است که با اختیار به شهرستان‌ها واگذار شده و اگر قرار است این‌گونه به حاشیه برود این تنفیذ اختیار را پس می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: سخنران مراسم روز ۲۲ بهمن در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شده و حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور ۲۲ بهمن به عنوان سخنران میهمان مردم یاسوج است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی