تاریخ انتشار : جمعه 30 ژانویه 2015 - 7:26
کد خبر : 2866

بحران آینده جهان موضوع آب خواهد بود

بحران آینده جهان موضوع آب خواهد بود

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون شک جنگ وبحران آینده دنیا برسر موضوع آب خواهد بود و دنیا با چالش های جدی در این ارتباط مواجه می شود.

 33نسیم دنا : مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مدیران آبفای روستایی استان بر لزوم مدیریت صحیح مصرف آب در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد وگفت: بدون شک جنگ وبحران آینده دنیا برسر موضوع آب خواهد بود و دنیا با چالش های جدی در این ارتباط مواجه می شود.

دکتر فیض الله پاسره تامین و توزیع عادلانه آب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب روستایی را مهمترین وظایف این شرکت عنوان کرد.

وی با اظهار نارضایتی خود از اجرایی نشدن وظیفه دوم شرکت آب و فاضلاب روستایی در کهگیلویه و بویراحمد ، یادآورشد: اکنون گام هایی برای اجرایی شدن وظیفه دوم شرکت یعنی جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب روستایی درحال برداشتن گام هایی است.پاسره افزود: می بایست تصدی گری های دولت را در حوزه آب کم دارد و فعالیت ها را به بخش برون سپاری واگذار کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد ، تعداد آبداران فعال در این استان را ۱۸۰ آبدار ذکر و خاطرنشان کرد: فعالیت آبداران به بخش خصوصی واگذار شده است.

پاسره از هزینه های بالا برای تولید یک مترمکعب آب در کشور و کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و بیان داشت: متاسفانه بدلیل انشعابات غیرمجاز شاهد هدرروی آب شرب سالم در مناطق مختلف استان هستیم.

پروژه های عمرانی شرکت آب و فاضلاب روستایی بصورت امانی واگذار نمی شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش گفت: پروژه های عمرانی این شرکت بصورت امانی واگذار نمی شوند.دکتر  پاسره افزود: در گذشته پروژه هایی باعنوان امانی توسط خود شرکت اجرا که شبهاتی را بدنبال داشت.وی از مدیران شهرستانی خواست واگذاری پروژه ها در قالب ” امانی ” را از سیستم اداری حذف کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی