تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 ژانویه 2015 - 19:54
کد خبر : 2841

کسب چهار رتبه کشوری واستانی توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

کسب چهار رتبه کشوری واستانی توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ، مصیب حیدری از کسب رتبه برتر کشوری کمیته امداد امام خمینی در راستای اجرای طرح‌های اشتغال و کسب سه رتبه برتر استانی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، اقامه نماز و سوادآموزی توسط این نهاد در سال‌جاری خبر داد.

untitled1 مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال تاکنون کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد در کسب رتبه‌های برتر کشوری رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ، مصیب حیدری  در جمع خبرنگاران از کسب رتبه برتر کشوری کمیته امداد امام خمینی در راستای اجرای طرح‌های اشتغال و کسب سه رتبه برتر استانی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، اقامه نماز و سوادآموزی توسط این نهاد در سال‌جاری خبر داد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی نهادی مردمی است که در راستای حمایت از قشر محروم و نیازمند جامعه و ارائه خدمات موثر به این افراد تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت یکی از مهمترین اولویت‌های این نهاد است، اظهار کرد: در همین راستا کمیته امداد امام خمینی استان در بین ۳۲ استان موفق به کسب رتبه برتر در راستای اجرای طرح‌های اشتغال برای مددجویان تحت حمایت شد.

حیدری همچنین از کسب رتبه برتر استانی کمیته امداد امام خمینی و اهدای لوح تقدیر در زمینه اقامه نماز به مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خبر داد و گفت: تلاش برای گسترش فرهنگ نماز باید در جامعه نهادینه شود چراکه نماز سلامت و نشاط جامعه را به دنبال دارد و با تلاش مدیریت و کارکنان این نهاد، موفق به دریافت لوح تقدیر ویژه از طرف استاندار استان و همچنین مدیر ستاد اقامه نماز استان شد.

وی کسب رتبه برتر در طرح تکریم ارباب رجوع را از دیگر موفقیت‌های این نهاد عنوان کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی در طرح تکریم ارباب رجوع در استان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی شد و از استانداری لوح تقدیر دریافت کرد.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد به کسب رتبه برتر دیگر این نهاد و دریافت لوح تقدیر در زمینه سوادآموزی اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت‌ گرفته اقدامات قابل توجهی در زمینه جذب و آموزش مددجویان بی‌سواد صورت گرفته که امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد جشن باسوادی مددجویان باشیم.

حیدری در پایان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین و عوامل زیرمجموعه در استانداری و مدیر ستاد اقامه نماز و حسن‌نیتی که نسبت به این نهاد حمایتی دارند تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی