تاریخ انتشار : دوشنبه 26 ژانویه 2015 - 11:13
کد خبر : 2828

کهگیلویه و بویراحمد جزء ۱۰ استان برتر کشور از نظر امنیت

کهگیلویه و بویراحمد جزء ۱۰ استان برتر کشور از نظر امنیت

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان جزء ۱۰ استان برتر کشور از نظر امنیت است.

139305151824172273364053
 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان جزء ۱۰ استان برتر کشور از نظر امنیت است. به گزارش نسیم دنا سردار غلام عباس غلام زاده افزود: هیچ موردی از جرائم خشن طی سال جاری در این استان رخ نداده است. وی بیان کرد: میزان سرقت ها در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳درصد کاهش داشته است.
غلام زاده اظهار داشت: سرقت به عنف و تجاوز به عنف نیز در این استان ۵۰درصد کاهش یافته است.وی همچنین از افزایش ۲۵درصدی کشف سرقتها در استان خبرداد و افزود: ۷۵درصد سرقت های به وقوع پیوسته در این استان طی سال جاری با تلاش پرسنل نیروی انتظامی کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان همچنین مبارزه با باندها و فروشندگان مواد مخدر را یکی از اولویت های این نیرو عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری بیش از سه تن مواد مخدر کشف شده است.غلام زاده افزود: همچنین ۵۰ باند قاچاق مواد مخدر در استان و محورهای مواصلاتی آن منهدم و اعضای آنها دستگیر شدند و ۱۸۰ خودروی مدل بالای حمل مواد مخدر توقیف شد.

وی به پاکسازی نقاط آلوده در حاشیه شهرها اشاره کرد و بیان داشت: در این نقاط بیش از ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.وی تصریح کرد: میزان کل کشفیات مواد مخدر طی سال جاری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰درصد افزایش یافته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی