تاریخ انتشار : شنبه 6 دسامبر 2014 - 15:27
کد خبر : 2522

شرکت ۳۰۰ نفر از زنان فعال اقتصادی وفرهنگی درهمایش زنان اثرگذاردراستان

شرکت ۳۰۰ نفر از زنان فعال اقتصادی وفرهنگی درهمایش زنان اثرگذاردراستان

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ نفر از زنان فعال اقتصادی و فرهنگی استان در این همایش شرکت کردند، برخی دستاوردهای این همایش راتشریح کرد.

untitledرئیس روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، دستاوردهای چشمگیر همایش زنان اثرگذار در این استان را تشریح کرد.به گزارش نسیم دنا مصیب حیدری  اظهار داشت: اولین همایش زنان اثرگذار استان در گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری در خانواده و اجتماع به همت کمیته امداد و با مشارکت و همکاری صدا و سیمای مرکز استان، امور بانوان استانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج، امور کتابخانه‌های عمومی استان و بانک مهر اقتصاد در سالن کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ نفر از زنان فعال اقتصادی و فرهنگی استان در این همایش شرکت کردند، به برخی از دستاوردهای این همایش اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری این همایش ۶۰ نفر زنان شرکت‌کننده در همایش سرپرستی ۱۰۴ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان را برعهده گرفتند.

حیدری از دیگر دستاوردهای این همایش را اهداء ۵ مورد جهیزیه از طرف مدعوین عنوان کرد و گفت: همچنین در این همایش ۱۷ مورد اهداء کالای خانگی از طریق شرکت در طرح به کمیته امداد داشتیم.

وی کمک به اشتغال شش نفر جهت طرح اشغال‌زایی، سه مورد تعمیر بازسازی مسکن و ۱۱ مورد کمک‌های موردی ویژه را از دیگر موارد کمک شده در این همایش برشمرد.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان به دو مورد کمک به بیماران صعب‌العلاج، ۱۶ مورد کمک هزینه تحصیلی، یک مورد وام قرض‌الحسنه و آمادگی ۲۰ نفر جهت مشاوره در خصوص امور کمیته امداد در این همایش اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی