تاریخ انتشار : شنبه 6 دسامبر 2014 - 15:13
کد خبر : 2520

استفاد از معادن سیلیس در منطقه دنا در دست پیگیری قرار گرفت

استفاد از معادن سیلیس در منطقه دنا در دست پیگیری قرار گرفت

به گزارش خبرنگارنسیم دنا سید محمد موحدپور در جمع خبرنگاران افزود: استاندار کهگیلویه وبویراحمد به اتفاق مدیران کل منابع طبیعی، صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست استان با معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست کشور این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار داد.

showima111111مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دکتر خادمی استاندار، پیگیر صدور مجوز برای استفاده از معادن غنی و ارزشمند سیلیس در منطقه ممنوعه و حافظت شده دنا در مرکز کشور شد.

به گزارش خبرنگارنسیم دنا سید محمد موحدپور در جمع خبرنگاران افزود: استاندار کهگیلویه وبویراحمد به اتفاق مدیران کل منابع طبیعی، صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست استان با معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست کشور این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی اظهارکرد: بهره برداری از رگه های معدن سیلیس این ماده معدنی ارزشمند در منطقه دنا می تواند در چرخه تولید کشور بخصوص این استان و همچنین ایجاد اشتغال پایدار بسیار موثر و مهم باشد.

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: در این نشست رئیس سازمان محیط زیست کشور وعده داد که با اعزام کمیته ای تخصصی به منطقه حفاظت شده دنا این مسأله را بررسی و نسبت به درخواست استان دستور مساعد و لازم را ارائه کند.

موحد پور اضافه کرد: در این جلسه خانم ابتکار قول مساعد دادند موضوع بهره برداری از معدن سیلیس را با توجه به شرایط خاص استان کهگیلویه و بویراحمد با دید مثبت مورد ارزیابی قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی